Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 21:06... Karlstad låg kvar i Värmland för en månad sedan... /intygas härmed
Gulp,... vilken tråd skrev jag i nu då?!?! 🙁
... Karlstad låg kvar i Värmland för en månad sedan... /intygas härmed
Gulp,... vilken tråd skrev jag i nu då?!?! 🙁
Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 22:29haha
ja eller för o hålla sej till tråden kan jag ju säga att ja känner mej typiskt singel idag för att jag har koll på att det finns snygga masar i värmland 🙂
haha
ja eller för o hålla sej till tråden kan jag ju säga att ja känner mej typiskt singel idag för att jag har koll på att det finns snygga masar i värmland 🙂
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 13:01Idag känner jag mig typiskt singel för att jag inte har nån ny pojkvän att introducera för min "fira Fredag den 13e"-tradition. 🙁
Idag känner jag mig typiskt singel för att jag inte har nån ny pojkvän att introducera för min "fira Fredag den 13e"-tradition. 🙁
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 13:11För att en av tjejerna på jobbet insinuerar att jag måste skaffa ny flickvän..
Som om det vore så lätt att bara fixa till det liksom 😀
För att en av tjejerna på jobbet insinuerar att jag måste skaffa ny flickvän..
Som om det vore så lätt att bara fixa till det liksom 😀
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 13:26För att en kompis klagade på att han tvingas vara smakråd när jag skulle köpa lite nya kläder.
För att en kompis klagade på att han tvingas vara smakråd när jag skulle köpa lite nya kläder.
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 13:29Vad är problemet?
Vad är problemet?
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 13:40Vilket problem?
Vilket problem?
Quote from Fredric Lagerström on 13 November 2009, 13:45Att din kompis klagade.
Att din kompis klagade.
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 13:46Vem har sagt att det var ett problem? Jag sa att det fick mig och känna mig typisk singel precis som vad denna tråden handlar om.
Vem har sagt att det var ett problem? Jag sa att det fick mig och känna mig typisk singel precis som vad denna tråden handlar om.
Quote from Fredric Lagerström on 13 November 2009, 13:53Din Kompis? 😉
Din Kompis? 😉