Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 13:54Jo men det är ju hans problem 😛
Men annars så kom jag på ett problem men jag trodde det var underförstått och det är att jag är singel =)
Jo men det är ju hans problem 😛
Men annars så kom jag på ett problem men jag trodde det var underförstått och det är att jag är singel =)
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 14:02... jag är barnlös i helgen och ska på aw. Tjoho!
... jag är barnlös i helgen och ska på aw. Tjoho!
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 14:47Karl, ska du köpa nya skor? I så fall är jag gärna smakråd. (H:)
Karl, ska du köpa nya skor? I så fall är jag gärna smakråd. (H:)
Quote from Rasmus Olsson on 13 November 2009, 14:49Gäller erbjudandet för den som ska köpa ny cykel med? Näe visst ja, du cyklar ju inte.
Gäller erbjudandet för den som ska köpa ny cykel med? Näe visst ja, du cyklar ju inte.
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 14:51Men Bruse, jag har ju redan varit smakråd åt dig. Har du köpt den Ferrariröda än?
Men Bruse, jag har ju redan varit smakråd åt dig. Har du köpt den Ferrariröda än?
Quote from Rasmus Olsson on 13 November 2009, 15:30Johanna, köper du skor via PM?
Johanna, köper du skor via PM?
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 15:35Nja. Jag föredrar ju att prova först.
Hur gör du? Köper du cyklar via PM?
Nja. Jag föredrar ju att prova först.
Hur gör du? Köper du cyklar via PM?
Quote from Rasmus Olsson on 13 November 2009, 15:37Det är just det som är min poäng, du måste ju följa med till affärn när jag provar.
Haru snor i hjärnan eller?
Det är just det som är min poäng, du måste ju följa med till affärn när jag provar.
Haru snor i hjärnan eller?
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 15:47Ja, det har jag.
Jag har faktiskt varit sjuk, det har varit väldigt synd om mig (och eftersom jag har varit febrig och gnällig har det varit en jäkla tur att jag var singel redan innan jag blev sjuk annars hade jag garanterat varit det nu) så du måste va
Ja, det har jag.
Jag har faktiskt varit sjuk, det har varit väldigt synd om mig (och eftersom jag har varit febrig och gnällig har det varit en jäkla tur att jag var singel redan innan jag blev sjuk annars hade jag garanterat varit det nu) så du måste va
Quote from Rasmus Olsson on 13 November 2009, 16:03Det finns alltid nån cykelpryl du behöver. Du vet bara inte om det förrän du är i affären.
Det finns alltid nån cykelpryl du behöver. Du vet bara inte om det förrän du är i affären.