Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 14:25Jag känner att jag inte hänger med i alla trådar och inlägg här...
Jag känner att jag inte hänger med i alla trådar och inlägg här...
Quote from Rasmus Olsson on 14 November 2009, 15:13Daniel, det gör ingen av oss heller. Så välkommen ska du vara!
Daniel, det gör ingen av oss heller. Så välkommen ska du vara!
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 15:20Känner mig singel för att det kommer nu en lördagskväll som kommer spenderas ensam. Har till och med funderat på att gå på bio - själv! Hur kul kan det vara? Iof så slipper mitt sällskap som jag inte kommer ha med mig mitt snack... Så det är en win - loos
Känner mig singel för att det kommer nu en lördagskväll som kommer spenderas ensam. Har till och med funderat på att gå på bio - själv! Hur kul kan det vara? Iof så slipper mitt sällskap som jag inte kommer ha med mig mitt snack... Så det är en win - loos
Quote from Rasmus Olsson on 14 November 2009, 16:06och det regnar, hur kul är en alleycat i regn?
och det regnar, hur kul är en alleycat i regn?
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 16:19Kanske inte så kul? Jag har vin 😀
Kanske inte så kul? Jag har vin 😀
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 17:08Det går alldeles utmärkt att gå på bio ensam, då får man ju se precis det man själv vill och det är inte helt fel att sitta och mysa för sig själv i mörkret. 🙂
Här har jag känt mig typiskt ensam i flera dagar eftersom jag är sjuk och känner mig ynklig
Det går alldeles utmärkt att gå på bio ensam, då får man ju se precis det man själv vill och det är inte helt fel att sitta och mysa för sig själv i mörkret. 🙂
Här har jag känt mig typiskt ensam i flera dagar eftersom jag är sjuk och känner mig ynklig
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 17:37Men det är tråkigt att gå på bio utan att ha nån intill som man kan känna lite på under tiden... Och visst kan man gå själv och känna på den som råkar hamna bredvid en. Kan bli lite jobbigt dock... Tänk om männskan är pensionär, skitful, dryg som f-n elle
Men det är tråkigt att gå på bio utan att ha nån intill som man kan känna lite på under tiden... Och visst kan man gå själv och känna på den som råkar hamna bredvid en. Kan bli lite jobbigt dock... Tänk om männskan är pensionär, skitful, dryg som f-n elle
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 18:24Sofie, skriv den texten på ett lakan med stora bokstäver och häng ut genom fönstret.
Bio ensam är udnerskattat, man kan se precis vad man vill, och man slipper kommentarer efteråt som inte tycker som man själv om filmen. 😉
Sofie, skriv den texten på ett lakan med stora bokstäver och häng ut genom fönstret.
Bio ensam är udnerskattat, man kan se precis vad man vill, och man slipper kommentarer efteråt som inte tycker som man själv om filmen. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 14 November 2009, 18:26VARNING! Det är inte en lam soffa Sofie har. Det är en fåtölj allena. Förvisso en bred fåtölj, men knappats rymlig för två normala människor. Ok för att Sofie kanske kan ligga i den, men vi som är längre än 150 cm kan det inte.
VARNING! Det är inte en lam soffa Sofie har. Det är en fåtölj allena. Förvisso en bred fåtölj, men knappats rymlig för två normala människor. Ok för att Sofie kanske kan ligga i den, men vi som är längre än 150 cm kan det inte.
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 18:48... för att jag nästa vecka flyttar för andra gången denna månaden. Ensam. 4 trappor ner (utan hiss) och en trappa upp...
... och intalar mig att jag ska se det som ett gratis styrkepass...
... för att jag nästa vecka flyttar för andra gången denna månaden. Ensam. 4 trappor ner (utan hiss) och en trappa upp...
... och intalar mig att jag ska se det som ett gratis styrkepass...