Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 12:49BILD:forum.shv.hv.se/images/smilies/eric_laugh.gif
BILD:forum.shv.hv.se/images/smilies/eric_laugh.gif
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 15:25....för att jag var ute på rullskidor i 2hi ösregn, istället för att sa under en filt i soffan och kolla skidstaffetterna.
....för att jag var ute på rullskidor i 2hi ösregn, istället för att sa under en filt i soffan och kolla skidstaffetterna.
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 16:31... Det är en j*vla flaska som fastnat bakom duschkarbinen och min arm är precis för kort för att fånga den. Dessutom kommer jag inte åt att damma där bakom heller. :@
... Det är en j*vla flaska som fastnat bakom duschkarbinen och min arm är precis för kort för att fånga den. Dessutom kommer jag inte åt att damma där bakom heller. :@
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 16:43Kökspincett eller hårt vattentryck?
Kökspincett eller hårt vattentryck?
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 16:43Flytta på duschkabinen så blir det rent under den också.
Flytta på duschkabinen så blir det rent under den också.
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 16:47Magnus: Det blev ett skonhorn... Använder helst inte mina köksredskap till att dona i badrummet (ew...?!!).
Lasse: Flytta duschkarbinen?! Jag tror inte min rygg pallar det tyvärr...
edit: det heter faktiskt skohoRn, inte skohon. 😉
Magnus: Det blev ett skonhorn... Använder helst inte mina köksredskap till att dona i badrummet (ew...?!!).
Lasse: Flytta duschkarbinen?! Jag tror inte min rygg pallar det tyvärr...
edit: det heter faktiskt skohoRn, inte skohon. 😉
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 16:48Jenny: Annars hade du kunnat stirra argt på flaskan så det smular sönder till stoft. Har fått för mig att du kan sådant 😉
Jenny: Annars hade du kunnat stirra argt på flaskan så det smular sönder till stoft. Har fått för mig att du kan sådant 😉
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 16:51Sa inget om att den skulle återgå till att vara köksredskap efteråt...
Sa inget om att den skulle återgå till att vara köksredskap efteråt...
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 16:51Anna: Nä... Var har du fått det ifrån? Testade på Magnus förra helgen, men han verkar fortfarande vara kvar... Gör jag nåt fel? 😉
Edit:
Magnus: Nä, det gjorde du ju inte... Men jag har bara en kökspincett och den behöver jag när jag lagar mat.
Anna: Nä... Var har du fått det ifrån? Testade på Magnus förra helgen, men han verkar fortfarande vara kvar... Gör jag nåt fel? 😉
Edit:
Magnus: Nä, det gjorde du ju inte... Men jag har bara en kökspincett och den behöver jag när jag lagar mat.
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 16:55Jenny: vet inte, det bara slog mig 🙂 Hmmm, du kanske innerst inne tycker om Magnus liiite grand (gran? grann? suck...)? Så sluta med det och testa igen 😛
Jenny: vet inte, det bara slog mig 🙂 Hmmm, du kanske innerst inne tycker om Magnus liiite grand (gran? grann? suck...)? Så sluta med det och testa igen 😛