Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 21:34bara för att vara tydlig, det är guvenören av Kalifornien som sitter på pållen, inte jag 😉
Bilden är tagen 1988 för Vanity Fair.
bara för att vara tydlig, det är guvenören av Kalifornien som sitter på pållen, inte jag 😉
Bilden är tagen 1988 för Vanity Fair.
Quote from Rasmus Olsson on 22 November 2009, 21:38Tack för det klargörandet Håkan.
Tack för det klargörandet Håkan.
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 21:46jag fick skäll tidigare när jag hade en bild på Ystads starke man och enda Mr. Universe som avatar utan att vara tydlig med att det inte var jag. Det kändes bättre att förekomma än förekommas den här gången 🙂
jag fick skäll tidigare när jag hade en bild på Ystads starke man och enda Mr. Universe som avatar utan att vara tydlig med att det inte var jag. Det kändes bättre att förekomma än förekommas den här gången 🙂
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 22:00...för att det bara är jag här hemma... Långtråkigt och känner inte för nånting alls. (#)
...för att det bara är jag här hemma... Långtråkigt och känner inte för nånting alls. (#)
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 22:01Du också? Mats är också nere idag. Jag var det igår. Fan för november.
KRAM KRAM KRAM KRAM till dig Magnus!!!
Du också? Mats är också nere idag. Jag var det igår. Fan för november.
KRAM KRAM KRAM KRAM till dig Magnus!!!
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 22:36då är jag nog också lite deppig Sofie... 😉
BILD:http://www.sherv.net/cm/emo/hug/hug-2.gif
då är jag nog också lite deppig Sofie... 😉
BILD:http://www.sherv.net/cm/emo/hug/hug-2.gif
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 22:39Men Håkan lille då..? KRAM KRAM KRAM KRAM på dig också då! *ler åt dig tokstolle*
edit: stavfel
Men Håkan lille då..? KRAM KRAM KRAM KRAM på dig också då! *ler åt dig tokstolle*
edit: stavfel
Quote from Rasmus Olsson on 23 November 2009, 06:58Väldigt vad kramar det sprid åt alla håll.
Väldigt vad kramar det sprid åt alla håll.
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 23:10Idag blev det extra tydligt hur mycket jag saknar nån vid min sida då jag sprang på min granne i trapphuset, som berättade att hans sambo gått bort. Jag har inte träffat dem speciellt mycket, men de är ett "gammalt" par(strax över 60) som är så a och allt
Idag blev det extra tydligt hur mycket jag saknar nån vid min sida då jag sprang på min granne i trapphuset, som berättade att hans sambo gått bort. Jag har inte träffat dem speciellt mycket, men de är ett "gammalt" par(strax över 60) som är så a och allt
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 21:46...när jag kom på mig själv att fullteckna helgen med diverse aktiviteter bara för att slippa vara ensam.
Veckodagarna går oftast bra då jobb och träning tar upp en hel del tid, men helgerna.... söndagarna är ju värst 🙁
...när jag kom på mig själv att fullteckna helgen med diverse aktiviteter bara för att slippa vara ensam.
Veckodagarna går oftast bra då jobb och träning tar upp en hel del tid, men helgerna.... söndagarna är ju värst 🙁