Quote from Funbeat user on 31 December 2009, 13:49... för att det ekar i mitt kylskåp. När jag rensat bort lite gammal senap och dressingar som passerat bäst före datum finns det nada kvar.
Jag vill ha mindre förpackningar av allt för oss singlar som inte lagar mat så ofta och inte gillar slänga halvfu
... för att det ekar i mitt kylskåp. När jag rensat bort lite gammal senap och dressingar som passerat bäst före datum finns det nada kvar.
Jag vill ha mindre förpackningar av allt för oss singlar som inte lagar mat så ofta och inte gillar slänga halvfu
Quote from Funbeat user on 31 December 2009, 13:51Anna, håller med dig till 100%. Fram för singelförpackningar, alt. ge oss nån att dela de stora förpackningarna med!
Anna, håller med dig till 100%. Fram för singelförpackningar, alt. ge oss nån att dela de stora förpackningarna med!
Quote from Funbeat user on 31 December 2009, 13:54hehe, Helena. Jag tror inte jag går med på det där med "ge oss nån" Jag vill nog gärna vara med i urvalsprocessen 😉
hehe, Helena. Jag tror inte jag går med på det där med "ge oss nån" Jag vill nog gärna vara med i urvalsprocessen 😉
Quote from Funbeat user on 31 December 2009, 13:56Jag menar naturligtvis att vi ska få den rätte/a, dvs MR/Ms Right.
Jag menar naturligtvis att vi ska få den rätte/a, dvs MR/Ms Right.
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 16:21...för att en av världens vackraste låttexter inte får mig att tänka på nån särskild person, fast jag skulle önska att nån sådan fanns att tänka på.
Vilken låten är? Lars Eidsvåg och Lisa Nilssons fantastiska "Mysteriet deg".
Det blir sällan vackrare än
...för att en av världens vackraste låttexter inte får mig att tänka på nån särskild person, fast jag skulle önska att nån sådan fanns att tänka på.
Vilken låten är? Lars Eidsvåg och Lisa Nilssons fantastiska "Mysteriet deg".
Det blir sällan vackrare än
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 16:28När sista raden inte finns med kan man skatta sig lycklig för det...
När sista raden inte finns med kan man skatta sig lycklig för det...
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 16:31Ja, kanske. Men om jag MÅSTE välja så föredrar jag nog det framför att själv vara den som inte älskar. DET är sjukt jobbigt, särskilt när vardagen tillsammans fungerar i övrigt...
Ja, kanske. Men om jag MÅSTE välja så föredrar jag nog det framför att själv vara den som inte älskar. DET är sjukt jobbigt, särskilt när vardagen tillsammans fungerar i övrigt...
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 16:36Jag vet inte Jessie... Jag håller nog inte med.
Jag vet inte Jessie... Jag håller nog inte med.
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 17:05Har du provat båda? Det har jag.
Har du provat båda? Det har jag.
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 17:06Ja. Jag har provat båda (edit: eller rättare sagt upplevt).
Ja. Jag har provat båda (edit: eller rättare sagt upplevt).