Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

Jessie: Mmm... Jag skulle gissa att det är rätt vanligt att man gör så tyvärr.

Helena,jag förstår dig helt o hållet..samma här,gav blanka fasen i Nyår,då jag alltid får fira den ensam..jag somnade 21:40 med öronproppar i.. Jo,är man bra kompisar o "kan varann" o har lärt känna varann..tråkigt att höra att din killkompis "lämnat dig"

Tyvärr så är det ju svårare med kompisar av motsatta könet när det kommer in partners i bilden. Vi har kontakt nån gång ibland, men jag tror det är bäst för oss båda att lägga ner. Men jag har andra vänner, så det går ingen nöd, bara lite sorgsamt för til

Ja ,idag är det ju inte 18 minus..det va väl du som springer på Järvafältet,om ja inte minns fel..ja 1 skönt "lugn" infinner sig efter löpning,ja vet..hon som jag är svag för..är mycket äldre ,MEN "det stämmer pratmässigt" mellan oss.o hon är...men hon vä

Helena: När jag gick i gymnasiet fick jag en killkompis, vi blev som syskon. Var jämt med varann, sov över hos varann och pratade om allt möjligt. Det var aldrig romantiska känslor inblandade, men när han skaffade tjej så blev hon så fruktansvärt svartsju

Det här har ingenting med saken att göra, men låten som Jessie tipsade om påminde mig om den här (som jag varken hittar på Spotify eller nån bra version på Youtube):

.... för att jag sitter här och riktigt njuter av mitt egna underbara sällskap. Tanken slog mig att, nja just nu (iaf ikv) är det ganska skönt att inte ha nån att ta hänsyn till. Att jag är helt fri att göra precis vad som faller mig in, precis närhelst j

Jag håller med dig Sofie, jag hade också haft svårt med en pojkvän som var så nära vän med en tjejkompis att det sov över med varandra och hade det i detta fall varit jag som träffat en kille, så hade jag nog inte fortsatt umgås med killen som just lämnat

Jag har två stycken "världens bästa killkompisar" som båda råkar heta Henrik. Båda har sällskap, en av en tjej som heter samma som jag (!) och en med en tjej som är dotter till min storasysters ex (what are the odds?).

Det blev självklart lite tunnsått m

Helena: Vi var i 16-årsåldern kan tilläggas... (tiden går!) Men hade man betett sig så NU, så hade det kanske varit konstigt. För oss var det inte det i alla fall. Skitsamma! 🙂

Väldigt tråkigt för dig ändå, synd att han inte verkar bry sig längre 🙁 s