Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

Vem känner sig inte underlägsen Jessie?

...för att jag hade middagsbjudning igår och nu är det jag själv som måste stå här och röja upp efter en annars trevlig tillställning.

Sedan hade jag gärna haft nån att kroka arm med och tagit en ordentlig promenad i vintersolen med.

... Eller hålla om, men det blir rätt guppigt om man inte lyckas gå i takt. Fast håller man hårdare går det bättre (har jag för mig)... 😉

...för att jag skriver i den här tråden?

Sofie (och Bruse med då kanske): Kanske kan det bero på att hon och jag är så galet olika? Hon är kort, bred (jag undviker här ordet fet, men man kunde ha använt det) och en ganska mörk mulatt. Inte tillstymmelsen till likhet med mig alltså, vilket jag i

Och håller man tillräckligt hårt och den andra personen är kort, så går det helt i takt, då man kan lyfta upp personen, så har den inget val än att följa med i min takt.
🙂

Anders: (t+)

Är det så?... Där ser man... 😉

Jessie: Är helt med i din tanke; skaffar karln nån som väldigt lika en själv undrar man ju om det är ett substitut... Och om då JAG vore väldigt lik hans ex skulle det kännas konstigt. Vore vi jätteolika skulle det kännas mer som "Yes, han har hittat MIG

Snart åker jag hem från jobbet och sitta själv i soffan en fredag kväll är inte roligt. Vore man två kunde man göra nåt gå på bio ut och äta.
Eller laga nåt tt hemma.