Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 14:22Har inte det där med att "hitta en likadan" att göra med hur längesedan det var förhållandet tog slut? Jag kom på mig själv en gång för evigheter sedan med att vara på en dejt med en tjej som var sjukt lik mitt ex, vilket slutade med att det inte blev fle
Har inte det där med att "hitta en likadan" att göra med hur längesedan det var förhållandet tog slut? Jag kom på mig själv en gång för evigheter sedan med att vara på en dejt med en tjej som var sjukt lik mitt ex, vilket slutade med att det inte blev fle
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 16:32Daniel: I mitt fall var det nog rätt tätt mellan att det tog slut mellan dem och att vi blev ihop så.. klar substitut-känsla där. Den gick givetvis över efter ett tag och vi höll ju ihop i flera år så - troligen hade utseendet inte så mycket mer med saken
Daniel: I mitt fall var det nog rätt tätt mellan att det tog slut mellan dem och att vi blev ihop så.. klar substitut-känsla där. Den gick givetvis över efter ett tag och vi höll ju ihop i flera år så - troligen hade utseendet inte så mycket mer med saken
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 11:45Jag är Singel sedan nyårsdagen, just nu känns det bra för mig. Har ett par mål för i år, sänka min midnattsloppstid från 1.06 till 50 min. springa Stockholmsloppet och må bra!
Dessutomså skall jag fortsätta färglägga min kropp och nu har jag snart hela ö
Jag är Singel sedan nyårsdagen, just nu känns det bra för mig. Har ett par mål för i år, sänka min midnattsloppstid från 1.06 till 50 min. springa Stockholmsloppet och må bra!
Dessutomså skall jag fortsätta färglägga min kropp och nu har jag snart hela ö
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 19:13Hej Robert och välkommen!
Jag noterade att vi tränar på samma ställe och verkar bo väldigt, väldigt nära varandra. Tyckte mig höra dig dammsuga för en stund sen. *asg*
Hej Robert och välkommen!
Jag noterade att vi tränar på samma ställe och verkar bo väldigt, väldigt nära varandra. Tyckte mig höra dig dammsuga för en stund sen. *asg*
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 19:20Anna (t+) Du ser vad man kan hitta här på FB 😉 *asg*
Anna (t+) Du ser vad man kan hitta här på FB 😉 *asg*
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 20:42Verkar farligt att finnas på fb, som tur är verkar inget hört mig på sistone 😀
Verkar farligt att finnas på fb, som tur är verkar inget hört mig på sistone 😀
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 21:18Idag känner jag mig typiskt singel för att jag suttit för mycket vid datorn utan att det blivit något vettigt gjort.
Idag känner jag mig typiskt singel för att jag suttit för mycket vid datorn utan att det blivit något vettigt gjort.
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 21:36Åh! Samma här, alldeles för mycket dator för mig med... (#)
Åh! Samma här, alldeles för mycket dator för mig med... (#)
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 16:33Idag känner jag mig typiskt singel för att jag känner mig lite ledsen av olika smärre anlednigar och har ingen hemma som kan trösta mig:-(
Idag känner jag mig typiskt singel för att jag känner mig lite ledsen av olika smärre anlednigar och har ingen hemma som kan trösta mig:-(
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 23:14Kram till dig Helena.
Kram till dig Helena.