Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

Har inte det där med att "hitta en likadan" att göra med hur längesedan det var förhållandet tog slut? Jag kom på mig själv en gång för evigheter sedan med att vara på en dejt med en tjej som var sjukt lik mitt ex, vilket slutade med att det inte blev fle

Daniel: I mitt fall var det nog rätt tätt mellan att det tog slut mellan dem och att vi blev ihop så.. klar substitut-känsla där. Den gick givetvis över efter ett tag och vi höll ju ihop i flera år så - troligen hade utseendet inte så mycket mer med saken

Jag är Singel sedan nyårsdagen, just nu känns det bra för mig. Har ett par mål för i år, sänka min midnattsloppstid från 1.06 till 50 min. springa Stockholmsloppet och må bra!

Dessutomså skall jag fortsätta färglägga min kropp och nu har jag snart hela ö

Hej Robert och välkommen!

Jag noterade att vi tränar på samma ställe och verkar bo väldigt, väldigt nära varandra. Tyckte mig höra dig dammsuga för en stund sen. *asg*

Anna (t+) Du ser vad man kan hitta här på FB 😉 *asg*

Verkar farligt att finnas på fb, som tur är verkar inget hört mig på sistone 😀

Idag känner jag mig typiskt singel för att jag suttit för mycket vid datorn utan att det blivit något vettigt gjort.

Åh! Samma här, alldeles för mycket dator för mig med... (#)

Idag känner jag mig typiskt singel för att jag känner mig lite ledsen av olika smärre anlednigar och har ingen hemma som kan trösta mig:-(

Kram till dig Helena.