Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 20:54Sålde du DEN!!!!!
Sålde du DEN!!!!!
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 20:55Det är tamejtusan så att Manne borde få pisk när han en gång i tiden har sålt en sån klassiker...
Det är tamejtusan så att Manne borde få pisk när han en gång i tiden har sålt en sån klassiker...
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 20:56Jag anmäler mig som frivillig piskare... Nån som har en skön oxpiska att låna ut? Min är utsliten... 😉
Jag anmäler mig som frivillig piskare... Nån som har en skön oxpiska att låna ut? Min är utsliten... 😉
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 20:56Håller med Mats.
Har svårt att tänka mig vad som kan ursäkta något sådant.
Håller med Mats.
Har svårt att tänka mig vad som kan ursäkta något sådant.
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 20:58Men Jenny, hjärtat... Jag trodde att _jag_ stod först i kön för att få smisk av dig...? 😉 (L)
Men Jenny, hjärtat... Jag trodde att _jag_ stod först i kön för att få smisk av dig...? 😉 (L)
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 21:02Eh... Mats... Jag är ledsen gubben, men Jessie blir så kinkig när vi håller på. Skicka ett PM, så får du så mycket smisk du vill av mig! 😉
Eh... Mats... Jag är ledsen gubben, men Jessie blir så kinkig när vi håller på. Skicka ett PM, så får du så mycket smisk du vill av mig! 😉
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 21:04Jag vill bestämt minnas att det var någon annan som var grinig sist, men det kanske beror på vem som är skottlinjen 😉
Jag vill bestämt minnas att det var någon annan som var grinig sist, men det kanske beror på vem som är skottlinjen 😉
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 21:04Done and done! 😉
Done and done! 😉
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 21:07Fredrik: Om du menar mig, var jag inte alls grinig... Jag försökte bara hitta lite stimulans i min tillvaro... Och det fick jag. Temporärt i alla fall. 😉
Mats: 😀
Fredrik: Om du menar mig, var jag inte alls grinig... Jag försökte bara hitta lite stimulans i min tillvaro... Och det fick jag. Temporärt i alla fall. 😉
Mats: 😀
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 21:08Ja, vem skulle inte behöva det... 🙂
Ja, vem skulle inte behöva det... 🙂