Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

(#) Låter komplicerat. Böcker kan du ta med dig vart du vill! 😉

Och du tror att hon låter mig sitta och läsa en bok? Skämt åsido har jag faktiskt gjort det ibland den här vändan, då låg vi skavfötters och slöade i soffan, jag med en bok och hon med Lejonkungen. Fast nu har hon nog faktiskt börjat tröttna på den till s

Hörde jag skål, eller? *höjer flaskan* 😀

För min del ett par dagar längdskidåkandes i Säfsen med andra som råkat glappa lite för mycket efter några öl. Bra med pepp och många fina spår utanför dörren.

edit: Tjoho! *tippar i mig de sista dropparna calavados*

Jag är - vad jag vet - den enda som skålat hittills... *skål*!

Har man afterski när man åker längdskidor?

Sist hade vi faktiskt det, jag är inte säker på att någon av oss tyckte att det var en genial idé efteråt faktiskt, men det var trevligt just då. I synnerhet som jag på senare år har utvecklat egenheten att vakna i svinottan, oavsett när jag har gått och

Visst har man afterski även efter längdskidåkning. Fick tips av en fd landslagsman att starköl var en av de bästa återhämtningsdryckerna som stod att finna.
Som vanligt poängterades det att det var EN öl, inte tio....

F.ö kan jag intyga att det inte behö

Hehe, nej det stämmer nog säkert. Har aldrig åkt Vasan själv, men pappa har åkt i runda slängar ca 20 ggr. De bor alltid i Moraparken och traditionen är att efter dusch, bastu och middag är avklarad så klämmer de en stor whiskey tillsammans på rummet. Se

Oj!

Whattefan det vart ju över 20 år sen glöm inte att jag är skitgammal!

Är det nu jag INTE ska avslöja att jag innan RC30an ägde en sån här 1100 -88 jubileumsmodell eller att min första tunga hoj var den nedanför som hade EN ägare innan mig och HELA 1

Jag hade ensitscuts till den med!BILD:http://www.postimage.org/templates/images/smiley/laughing/2.gif