Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

Irriterande?

Fast det som är irriterande är inte så mycket att de ställer frågan, det är att de ställer korkade frågor. Typ såhär:

K1: Idag har jag matlåda med mig.
K2: Matlåda?

Eller ännu värre svarar på en fråga med en annan jävligt korkad fråga:

K1: Är det någon

Frågor?

😀

antingen är de korkade eller sitter i andra tankar eller så är det nån sorts försök till att säga något i still med "å, har du matlåda med dig, vad blir det för gott i dag?". Diskmedlet vet jag inte... har du bett nån att förtydliga vad de m

ahaaa, det är datanördar vi pratar om? Då är jag rökt tyvärr, min sociala kompetens saknar den inställningen vilket är lite jobbigt eftersom jag jobbar på Tieto... bästa tipset jag har då är att göra som du gör nu fast utan grubblerierna, lägg den energin

Jag vill fortfarande veta vad som irriterade Jessie dock... Får vi veta det eller?

Att han inom fem minuter kom fram till att eftersom jag inte tänkte ringa honom (vilket i såna fall skulle ha blivit vårt första samtal) och lägga mitt beslut om VILKEN inspelningsbar DVD jag skulle köpa i HANS händer, så var jag inte tillräckligt ödmjuk

Jessie: var hittade du den flöjten?

På nätet såklart? (H)
Javisst ja, jag glömde ju i mitt förra inlägg - ni kan ju inte vänta er att få svar på allt direkt längre, för jag jobbar ju 8 timmar/dag nu igen och har ingen som helst internetaccess på jobbet (det ni!). Det behövs tydligen inte fö

(#)

(t-) för den siten då 🙂

Man kan väl inte döma en hel site efter EN person, då skulle man ju inte ens kunna vara.. ehm.. här till exempel? 😉
Det finns liksom idioter överallt.... *har upptäckt för länge sen*