Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

hahahhha 😀
ååå, Jessie, förlåt att jag gapskrattar men vilken underbart insiktsfull och ödmjuk kille. Lova att du inte lägger någon som helst vikt vid vad han säger, du kan köpa DVD själv 😉

undrar om du kan skicka en kopia på samtalet till admin för si

Jag skrattade nästan här själv med Håkan, särskilt i konversationen när den såg ut så här:

Han: Du tycks ju inte behöva en kille?
Jag: Ehm, nej inte till att köpa teknikprylar i alla fall?
Han: Nej, jag menar över huvud taget. Du tycks inte behöva en kil

Och så klämmer vi i allihopa: "Det e inte lätt att va ödmjuk, när man är felfri som jag". Vilket jävla stolpskott :D.

*asg* hur fan hittade du honom Jessi? alltså det finns så mycket idioter i denna värld va?! hitta en annnan!

Hmm. Låter lite som att han saknar självkänsla? Ledsen att det inte fungerade, men det låter inte som att ni kom så bra överrens? 😉

*kram på dig* Jessie!

överens?

😉

AHA! Du försökte RETA mig, Håkan?

Does not compute... Does not compute... Does not comp... Does not...

*buzz*

Haha Jessie, ja jag har nog stött på en hel del stolpskott där ute på nätet själv också, men jag tror faktiskt att den här snubben tar priset. Så liksom bara för att du anser att du klarar av att köpa DVD själv så drar han det till att du inte behöver en

Jessie... det är spännande det här med stolpskott, vi snälla pojkar gör inte mycket annat än att vifta med vitflagg för alla dumheter som sägs...

Men men, jakten går vidare helt enkelt...

jessie: givetvis kan man inte dömma en site efter en person.

Börjar dock fundera på hur han fungerar annars med.