Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

Lucas: Nej, jag älskar alla typer av ärligt menade* kramar! (L) 😉

Edit: * och icke-ytliga

Jessie: Det påminner mig om när jag skulle köpa min Eee PC och säljaren började babbla och säga felaktigheter om den modellen jag hade tänkt köpa. Efter att jag r

kramar?

fniss 😉

dubbelpost, jag vet, men det där med analysera ... äsch, är man intresserad så ringer man och känner den andra sig för trängd/pressad/inlåst av det så var det inte intressant från början. Tror jag. Sen betyder det inte att man ska ringa och "stalka" den a

Om han faktiskt kan konstatera att du har rätt är det ju vackert så. Det är väl inte helt ovanligt att de pladdrar på glatt vidare ändå, i synnerhet killar som säljer teknik till tjejer.

Been there, done that, Håkan. Fan vet.

Fredrik: precis. Men det var hans reaktion som var - för min far - minnesvärd... Han blev så... Tyst. Precis som om han hade förstått någonting viktigt om mig. 😉

Håkan det vet man om den andra personen hör av sig lika mycket, eller inte gör några yttrande så som att "nu har jag mycket att göra" eller "nästa vecka är helt fullt" då skall man sluta tracka, hur svårt det än kan vara 🙁

Em,
men tänk om hon faktiskt HAR mycket att göra? Hon är chef på ett stort företag så hon har mycket att göra men "klämmer" in mig här och där. Så ibland snurrar jag in mig själv i analyser kring hur mycket hon har att göra, ska jag alltid le vackert och

Håkan: vad skönt. Då är ni två. 😉

Inte mig heller tror jag, men så är du på ett behörigt avstånd ;).