Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 14:36Fredrik: (t+) *funderar på om jag har börjat tappa stinget...* 😉
Fredrik: (t+) *funderar på om jag har börjat tappa stinget...* 😉
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 14:37Jenny: Du skrämmer mig. 😉
(Känns det bättre nu...? :D)
Jenny: Du skrämmer mig. 😉
(Känns det bättre nu...? :D)
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 14:38*skrattar* Tack Mats! Känns bättre nu... Började tro att jag hade blivit en riktigt mjukis... *pustar ut*
Nä, NU ska jag verkligen jobba!
Edit: Åh, kände precis att jag inte bara har träningsvärk i triceps (vilket var verkligt länge sedan), men även i d
*skrattar* Tack Mats! Känns bättre nu... Började tro att jag hade blivit en riktigt mjukis... *pustar ut*
Nä, NU ska jag verkligen jobba!
Edit: Åh, kände precis att jag inte bara har träningsvärk i triceps (vilket var verkligt länge sedan), men även i d
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 14:39Håkan go gogogo, jag vill komma på bröllop så kör hårt!
Håkan go gogogo, jag vill komma på bröllop så kör hårt!
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 14:41Jenny: Vassego! :D(t+)
Jenny: Vassego! :D(t+)
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 15:11Jessie, jag begriper ingenting.
Men så har jag ingen dvd heller...
Jessie, jag begriper ingenting.
Men så har jag ingen dvd heller...
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 15:20Håkan: Kör på för fan. Se det som om hen verkligen försöker få till tid för dig!
Håkan: Kör på för fan. Se det som om hen verkligen försöker få till tid för dig!
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 14:52Idag känner jag mig typiskt singel för att det är alla hjärtans dag, och jag är lite bakis och har ingen att äta bakispizza med (nehej för idag ska alla mysa med sina respektive). :@
Idag känner jag mig typiskt singel för att det är alla hjärtans dag, och jag är lite bakis och har ingen att äta bakispizza med (nehej för idag ska alla mysa med sina respektive). :@
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 21:45mmmhhmm, varenda kotte rantar runt med blommor i famnen och ser fånigt lycklig ut och mitt span var inte nått span för hon har allahjärtansdagsmyst med "sin Erik".
suck
men jag är intääää bittääää 😉
tar en knäckemacka med ost och tittar vidare på La
mmmhhmm, varenda kotte rantar runt med blommor i famnen och ser fånigt lycklig ut och mitt span var inte nått span för hon har allahjärtansdagsmyst med "sin Erik".
suck
men jag är intääää bittääää 😉
tar en knäckemacka med ost och tittar vidare på La
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 21:47Men Håkan... Det förstår du väl att du måste spana på singlarna? 😉
Men Håkan... Det förstår du väl att du måste spana på singlarna? 😉