Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 22:09jag har fått blommor, choklad o kaffe (av mamma o farmor (#))
jag har fått blommor, choklad o kaffe (av mamma o farmor (#))
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 22:10fast å andra sidan, så är det ju inte bra att utöka singelpopulationen, vi skall väl dra ner den?
fast å andra sidan, så är det ju inte bra att utöka singelpopulationen, vi skall väl dra ner den?
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 22:13Jo, men ju fler singlar som träffas, desto läöttare att para ihop några.
Jo, men ju fler singlar som träffas, desto läöttare att para ihop några.
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 22:13mina vänner har dragit ner singelpopulationen från 10singlar till 4stkvar .... men jag håller med dig Lucas klart den skall ner, men inte kul när alla försvinner och man är kvar själv...
mina vänner har dragit ner singelpopulationen från 10singlar till 4stkvar .... men jag håller med dig Lucas klart den skall ner, men inte kul när alla försvinner och man är kvar själv...
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 22:15Helena: så sant.
Emelie: är det vänner ifrån halmstad du pratar om?? 😉 årsmodell?:D
Helena: så sant.
Emelie: är det vänner ifrån halmstad du pratar om?? 😉 årsmodell?:D
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 10:09På de som är kvar Lucas eller de som gått o osinglat sig? (sattsar du på de som är osinglar är det ju inte så konstigt att tjejerna inte har någon tid över till dig ;)) De flesta är väl som mig 86or ngn 83a, 85a, 87a, vad vill du ha??? 😀
På de som är kvar Lucas eller de som gått o osinglat sig? (sattsar du på de som är osinglar är det ju inte så konstigt att tjejerna inte har någon tid över till dig ;)) De flesta är väl som mig 86or ngn 83a, 85a, 87a, vad vill du ha??? 😀
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 10:11Idag känner jag mig typiskt singel (och arbetslös) för att jag sitter i min morgonrock och har inga planer för resten av dagen utom att sitta kvar i min morgonrock.
Idag känner jag mig typiskt singel (och arbetslös) för att jag sitter i min morgonrock och har inga planer för resten av dagen utom att sitta kvar i min morgonrock.
Quote from Rasmus Olsson on 15 February 2010, 10:21Idag känner jag mig typiskt singel för att jag har feber och ingen som daltar med mig.
Idag känner jag mig typiskt singel för att jag har feber och ingen som daltar med mig.
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 10:56Men Bruse-luse, bubben lilla dåååå, är du jättejättesjuk och mår dåligt?
funkar kanske inte via FB...?
Men Bruse-luse, bubben lilla dåååå, är du jättejättesjuk och mår dåligt?
funkar kanske inte via FB...?
Quote from Rasmus Olsson on 15 February 2010, 11:04Nej, å du har för mycket hår i ansiktet för min smak.
Nej, å du har för mycket hår i ansiktet för min smak.