Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 19:01Ähmenvadfan.
Ähmenvadfan.
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 19:02Stackars dig Sessan! (#) STOR KRAM från mig till dig!
Stackars dig Sessan! (#) STOR KRAM från mig till dig!
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 19:03Jag vet! Men jag håller tummen än för att jag har bra läkkött. Säsongen kan ju om man vill pågå ända till september 😉 Men det är rehabilitering som gäller nu.
Edit: Tack Sofie
Jag vet! Men jag håller tummen än för att jag har bra läkkött. Säsongen kan ju om man vill pågå ända till september 😉 Men det är rehabilitering som gäller nu.
Edit: Tack Sofie
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 19:06* Hoppar upp och ner, och säger: SNÖ är inge bra*
😉
Stackarn, rehab är inge vidare
* Hoppar upp och ner, och säger: SNÖ är inge bra*
😉
Stackarn, rehab är inge vidare
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 19:14Lucas: snö är jättebra, jag landade ju mjukt och fint och slapp göra mig mer illa 😉 Men rehab är inte roligt. Nä.
Lucas: snö är jättebra, jag landade ju mjukt och fint och slapp göra mig mer illa 😉 Men rehab är inte roligt. Nä.
Quote from Rasmus Olsson on 15 February 2010, 19:15Håll dig till cyklingen, det är hälsosammare.
Håll dig till cyklingen, det är hälsosammare.
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 19:16Tja... Efter det som hände Anna är jag inte säker på att jag håller med, Bruse...
Tja... Efter det som hände Anna är jag inte säker på att jag håller med, Bruse...
Quote from Rasmus Olsson on 15 February 2010, 19:18Vad hände med Anna? Jag har ju inte vart med på ett tag liksom.
Vad hände med Anna? Jag har ju inte vart med på ett tag liksom.
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 19:19Bruse: http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=53855
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 19:20Usch sessan, håller tummarna för att knät snart är bra. och du Lucas här kommer en snöboll på dig!!! Snö är visst bra!!! 😀
Usch sessan, håller tummarna för att knät snart är bra. och du Lucas här kommer en snöboll på dig!!! Snö är visst bra!!! 😀