Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

hittade, och har läst och skrivit.... kort och gott, missuppfattning av erbjudandet kombinerat med dålig kommunikation från receptionen och enligt mig, inte helt ok tillmötesgående från personalen....

Kort och gott, erbjudandet var att medlemmar fick ta

Bruse: även om jag inte har marknadsfört mig som cyklist, inte har använt det som träningsform på ett tag och bara har två (kanske snart tre) cyklar, så är stockholmstrafiken ifrån sadeln ganska välbekant för mig. Faktum är att jag är nog mer obekväm på c

finns det idioter även där (#)

Ja, jag håller med dig Fredrik. Skeppsbron på cykel i rusningstrafik är en nära-döden-upplevelse närainpå. Som tur är behöver jag inte cykla där längre när jag ska till jobbet, även om cykelbanan längs Årstaviken från Hornstull till Skanstull inte är så d

Ja, jag håller med dig Fredrik. Skeppsbron på cykel i rusningstrafik är en nära-döden-upplevelse närainpå. Som tur är behöver jag inte cykla där längre när jag ska till jobbet, även om cykelbanan längs Årstaviken från Hornstull till Skanstull inte är så d

Nej, den sträckan får man ju dessutom respektera att det är många som promenerar. Tidigt på mornarna brukar det funka att cykla där, annars låter jag bli.

emelie: jo jag gillar snö när den är på rätt ställe, dvs i fjällen, jag vill ha torra vägar och gröna ängar just nu..

(inte för att man skall säga att vi har haft en dålig vinter, så settså är den grym)

Hur går det med min date då? 😀

Men Lucas, tänk om all snö varit regn, som det hade regnat denna vintern, mycket bättre med snö 😀 eller hur?

Din date, ja du får väl jobba lite på det, hehe,
1. du kan ju inte välja båda...
2. jag måste fråga om jag får lämna ut mina kompisar 😀
3. tä

Emelie: ja snö är bättre än regn, denna vintern är/har varit som den skall, dock vill jag ha vår. , trots att jag vet att all blask som kommer är ett h..vete.

1. Välj en som du tror kan funka 🙂
2. Vadå fråga? bara gör
3. Kanske finns nåt hos mina vänne

ooohhh..., lamkött Emilie, tänk rutor på magen ;).

*hmm... kanske är lite mer onykter än jag tror*