Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 19:20Sessan, hur vurpade du? nyfiken.... pist? offpist? hopp? krock? (med en dansk?)
Sessan, hur vurpade du? nyfiken.... pist? offpist? hopp? krock? (med en dansk?)
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 19:21Emelie: Tycker du borde hålla dig på min sida faktiskt 🙂
Emelie: Tycker du borde hålla dig på min sida faktiskt 🙂
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 19:23Anders: har du missat att Sportlife (och kanske några av dina härliga kollegor) är anti-singlar? Vågar du verkligen umgås med dem? 😉
Anders: har du missat att Sportlife (och kanske några av dina härliga kollegor) är anti-singlar? Vågar du verkligen umgås med dem? 😉
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 19:24Varför Lucas? inte om du inte gillar snö....
Anders, är det för att sportlife bara gillar par eller varför känner du dig extra ensam?
Du blev du sådär fitt efter helgen med järnkulorna?
Varför Lucas? inte om du inte gillar snö....
Anders, är det för att sportlife bara gillar par eller varför känner du dig extra ensam?
Du blev du sådär fitt efter helgen med järnkulorna?
Quote from Rasmus Olsson on 15 February 2010, 19:31Fredrik, det är är vardag mer eller mindre. Ibland är en bilist ovarsam, men många gånger är de ute efter att "lära mig" nån regel de själva kommit på. Lärdomen jag får att det finns många dråpare där ute som legalt får använda mordvapen.
Fredrik, det är är vardag mer eller mindre. Ibland är en bilist ovarsam, men många gånger är de ute efter att "lära mig" nån regel de själva kommit på. Lärdomen jag får att det finns många dråpare där ute som legalt får använda mordvapen.
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 19:32Sportlife? Anti-Singlar? Nu är jag inte med...
Nä, de flesta av dem jag träffade idag är faktiskt singlar. "Problemet" är att ingen av dem är här. Blir sådan konstrast efter att ha spenderat några timmar i deras sällskap, till att komma hem till en tom lä
Sportlife? Anti-Singlar? Nu är jag inte med...
Nä, de flesta av dem jag träffade idag är faktiskt singlar. "Problemet" är att ingen av dem är här. Blir sådan konstrast efter att ha spenderat några timmar i deras sällskap, till att komma hem till en tom lä
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 19:34Kolla Sportlifes sigeldiss.
Kolla Sportlifes sigeldiss.
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 19:34sigeldiss? Singeldiss? enlighten me, please...
sigeldiss? Singeldiss? enlighten me, please...
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 19:36Anders
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=645147
Anders
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=645147
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 19:37du får kolla i gruppen singel-singeldiss, hm... inte okje
grattis till nya kroppen, blir inte alls avis... 😉
du får kolla i gruppen singel-singeldiss, hm... inte okje
grattis till nya kroppen, blir inte alls avis... 😉