Quote from Rasmus Olsson on 16 February 2010, 01:50Känner mig fortfarande hemskt singel och febrig. Var är min sjuksköterska i den för korta vita uniformen med den stora sprutan?
Känner mig fortfarande hemskt singel och febrig. Var är min sjuksköterska i den för korta vita uniformen med den stora sprutan?
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 07:23Jag tycker nog att det främsta problemet är att det är väldigt många cyklar på liten yta, att det är en kolossal skillnad på cyklist och cyklist (som att blanda ferraris och folkabussar på samma bana) och att så många av dem/oss inte klarar av att följa e
Jag tycker nog att det främsta problemet är att det är väldigt många cyklar på liten yta, att det är en kolossal skillnad på cyklist och cyklist (som att blanda ferraris och folkabussar på samma bana) och att så många av dem/oss inte klarar av att följa e
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 13:10Jag är ju här Bruse. Fast mitt expertområde är katetersättning och det är kanske inte riktigt vad du söker.
Idag känner jag mig inte mer singel än vanligt. Är ledig och det är SKÖNT att inte ha en arbetslös pojkvän drällandes i lägenheten. 😉
Jag är ju här Bruse. Fast mitt expertområde är katetersättning och det är kanske inte riktigt vad du söker.
Idag känner jag mig inte mer singel än vanligt. Är ledig och det är SKÖNT att inte ha en arbetslös pojkvän drällandes i lägenheten. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 16 February 2010, 13:13Brukar du ha arbetslösa pojkvänner drällande?
Jag är inte så noga vad du gör med mig, bara du har den lilla sexiga vita sjuksköterskeuniformen på dig.
Brukar du ha arbetslösa pojkvänner drällande?
Jag är inte så noga vad du gör med mig, bara du har den lilla sexiga vita sjuksköterskeuniformen på dig.
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 13:17Vita piffiga sjuksköterskeuniformer? Var finns dom? Snarare grön pyjamas med hellöjlig mössa.
Vita piffiga sjuksköterskeuniformer? Var finns dom? Snarare grön pyjamas med hellöjlig mössa.
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 13:18Har försökt få till ful-tillägg på lönen men det har inte lyckats.
Har försökt få till ful-tillägg på lönen men det har inte lyckats.
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 13:19Ledsen jag har ingen sådan uniform.
Innan jag blev singel hade jag en som drällde. Inte längre. Puh!
Ledsen jag har ingen sådan uniform.
Innan jag blev singel hade jag en som drällde. Inte längre. Puh!
Quote from Rasmus Olsson on 16 February 2010, 13:20En uniform som drällde? Tog pojkvännen med den när du gjorde slut?
En uniform som drällde? Tog pojkvännen med den när du gjorde slut?
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 13:31Bruse, om du går med på katetersättning för att bli "behandlad" av en söt sjuksköterska så är du nog den desperataste jag har hört talas om. 😀
Bruse, om du går med på katetersättning för att bli "behandlad" av en söt sjuksköterska så är du nog den desperataste jag har hört talas om. 😀
Quote from Rasmus Olsson on 16 February 2010, 13:53Jamen det var ju flera timmar sen sist...
Jamen det var ju flera timmar sen sist...