Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 18:05http://www.youtube.com/watch?v=-gsy9O5GRKc&feature=fvst
http://www.youtube.com/watch?v=He82NBjJqf8
😀
😀
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 17:31Idag känner jag mig typiskt singel för att massa småbekymmer klumpat ihop sig, så jag saknar en axel att trösta mig hos.
Idag känner jag mig typiskt singel för att massa småbekymmer klumpat ihop sig, så jag saknar en axel att trösta mig hos.
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 17:35*kram* Helena...
*kram* Helena...
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 17:37Tack Jenny, det behövde jag.
Tack Jenny, det behövde jag.
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 18:04Kram från mig med Helena.
Och jag känner mig typisk singel idag för att jag inte har någon att äta middag med. Någon som kan inspirera mig att laga riktig mat. Jag börjar vara hungrig och har ingen lust alls att äta. Själv. Vad föreslår ni?
Kram från mig med Helena.
Och jag känner mig typisk singel idag för att jag inte har någon att äta middag med. Någon som kan inspirera mig att laga riktig mat. Jag börjar vara hungrig och har ingen lust alls att äta. Själv. Vad föreslår ni?
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 18:23Jag föreslår att du lagar mat, så kommer jag bort och äter med dig efter träningen! 😀
Jag föreslår att du lagar mat, så kommer jag bort och äter med dig efter träningen! 😀
Quote from Rasmus Olsson on 18 February 2010, 18:23Hämta från närmsta thai?
Jag väntar fortfarande på min sjuksköterska...
Hämta från närmsta thai?
Jag väntar fortfarande på min sjuksköterska...
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 18:25Anders, då tar jag bara mellis nu då? Vi kan väl göra middagsplaner på lördag istället när vi ses? Om du dyker upp efter 21 så innebär det ju att jag måste halta mig iväg på ica några 100 meter bort 😉
Anders, då tar jag bara mellis nu då? Vi kan väl göra middagsplaner på lördag istället när vi ses? Om du dyker upp efter 21 så innebär det ju att jag måste halta mig iväg på ica några 100 meter bort 😉
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 18:29Helt ok, jag behöver ändå hem och tvätta och har pasta som väntar i kylen. 🙂
Helt ok, jag behöver ändå hem och tvätta och har pasta som väntar i kylen. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 18:30Kram ifrån mig med Helena. Nej det är trisst att laga mat till sig själv Sessan. Själv tvingar jag mig till att laga något seriöst nuförtiden när jag har mini hemma som nu.
Ikväll blir det stekt kycklingfilé med ris, en ratatouille på paprika, lök, vitlö
Kram ifrån mig med Helena. Nej det är trisst att laga mat till sig själv Sessan. Själv tvingar jag mig till att laga något seriöst nuförtiden när jag har mini hemma som nu.
Ikväll blir det stekt kycklingfilé med ris, en ratatouille på paprika, lök, vitlö