Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 18:41Åh vad gott det lät Fredrik. Vänta bara så ska jag bara ringa min privata pilot som får gå ned med jet-planet här ute på spårvagnsspåret så är jag hos dig om... ska vi säga en timma? 😉
Det blev varma mackor och spenatsoppa här. Inte fy skam ändå...
Åh vad gott det lät Fredrik. Vänta bara så ska jag bara ringa min privata pilot som får gå ned med jet-planet här ute på spårvagnsspåret så är jag hos dig om... ska vi säga en timma? 😉
Det blev varma mackor och spenatsoppa här. Inte fy skam ändå...
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 18:44Havregrynsgröt...ja jag vet men jag pallade inte idag...
Havregrynsgröt...ja jag vet men jag pallade inte idag...
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 19:32ähum, Fredrik, du får släppa Helena nu jag vill också kraaaaamas 😀
dagens rätt hos casa Zäta blir köttfärsbiff med pasta och ... grönsaksjox på det jag hittade i kylen och så lite mozzarella på det. Gött.
ähum, Fredrik, du får släppa Helena nu jag vill också kraaaaamas 😀
dagens rätt hos casa Zäta blir köttfärsbiff med pasta och ... grönsaksjox på det jag hittade i kylen och så lite mozzarella på det. Gött.
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 22:02appapp!!!!! inga flygplan på spårvagnsspåren!!!!!! :@
appapp!!!!! inga flygplan på spårvagnsspåren!!!!!! :@
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 22:05Tack för kramarna, vad mysigt;) Jag är inte bortskämd med kramar tidigare...
Tack för kramarna, vad mysigt;) Jag är inte bortskämd med kramar tidigare...
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 22:32Manne: havregrynsgröt är det väl inte fel på??
HSS: i nödfall får du faktiskt lämna lite plats ju! Sluta vara egoistisk!
😉
Och kram Helena!
Manne: havregrynsgröt är det väl inte fel på??
HSS: i nödfall får du faktiskt lämna lite plats ju! Sluta vara egoistisk!
😉
Och kram Helena!
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 22:35Får väl börja med att sätta på några hjul man kan styra med.
Får väl börja med att sätta på några hjul man kan styra med.
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 22:36Men min pilot landar mellan avgångarna så spårvagnstrafiken störs inte mer av det än av kräksnöandet (H:)
Men min pilot landar mellan avgångarna så spårvagnstrafiken störs inte mer av det än av kräksnöandet (H:)
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 22:37jag har fyra
m21 har 12 hjul
jag har fyra
m21 har 12 hjul
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 22:40Jo, men inte f-n kan man styra med dem.
Jo, men inte f-n kan man styra med dem.