Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

HSS 11, har du dubbar på hjulen?

det är flänsar på hjulen som går ned i rännan på rälsen

Näe Anna det är absolut inget fel på havregrynsgröt, tvärtom.
Men det är en tråkig lösning när man inte pallar laga mat.

Dock svepte jag i mig tonfisk och ris, svamp, majs, böngroddar, avokado i en salig röra nyss och det är kanske inget som gav 5 stjärn

Det enda "female" sällskap jag fått va 2 granntanter som va ute p gick på landet,då ja måste ut o skotta av uteplatsen på landet som

Jag är väldigt pipig på med VEM jag vill kramas. Dvs får jag inte välja själv kan absolut den där stela pinne-reaktionen dyka upp. Detta gäller även när det är tjejkompisar som får för sig att kramas. Jag är alltså inte någon kramig typ generellt, men är

Jag kan nog sekondera Jessie där. Men jag är ju inte tjej förstås. Och jag jobbar lite på det. Min svärfamilj var väldigt kramig med mina mått mätt (det är de väl fortfarande, bara lite mindre svär-), och jag kan ju egentligen tycka att det är rätt trevli

jag älskar att kramas. men enbart ett par få "utvalda" människor... alla andra kommer inte nära nog om det inte hoppar på mig fortare än ag hinner undan...

bor ju dock i ett land där det ska pussas på allt och alla (#)

Då kan jag tänka mig att du kan ha det jobbigt ibland Anna. 🙂

Det här var i alla fall en sådan där dag när en kram hade suttit fint kan jag säga :-). Det blir tidigt i säng för mig, men först en kopp té.

KRAM Fredrik!!