Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 20:12Tack både till Sofie och Mats för omtanken. Håller med om att videon är lite rörande på både bra och lite obekväma sätt.
Tack både till Sofie och Mats för omtanken. Håller med om att videon är lite rörande på både bra och lite obekväma sätt.
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 20:13menväntalitehärnu, nu har ni postat om hur restriktiva ni är med ert kramande och så fort Fredrik ynkar sig lite så kastar ni er över honom. Hur går det ihop, jag menar först är det bara några väl vald...ahaaaa... *klick*
😀
menväntalitehärnu, nu har ni postat om hur restriktiva ni är med ert kramande och så fort Fredrik ynkar sig lite så kastar ni er över honom. Hur går det ihop, jag menar först är det bara några väl vald...ahaaaa... *klick*
😀
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 20:25😀
😀
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 21:00Ha, jag såg två killar stå med sådana skyltar i nordstan för några månader sen. Först tänkta jag att det var något skäm , sen så såg jag att ganska många gick fram och kramade. Tycker det är en ganska rolig och trevlig sak att göra, Folk är så sura och up
Ha, jag såg två killar stå med sådana skyltar i nordstan för några månader sen. Först tänkta jag att det var något skäm , sen så såg jag att ganska många gick fram och kramade. Tycker det är en ganska rolig och trevlig sak att göra, Folk är så sura och up
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 21:03ja för här fick man ju inte kramabstinens 😉
*kramas*
ja för här fick man ju inte kramabstinens 😉
*kramas*
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 21:04Faktum är att jag såg några på medborgarplatsen för bara några dagar sedan.
Faktum är att jag såg några på medborgarplatsen för bara några dagar sedan.
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 21:15Kram Fredrik! Jag kramar inte vem som helst, men är inte heller strikt restriktiv.
Kram Fredrik! Jag kramar inte vem som helst, men är inte heller strikt restriktiv.
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 19:31Jaja,tack för era svar i a f.. visst,alla kan inte tycka om varann..hon har lite "taggarna utåt" vad gäller män..men vi är ju goda vänner ÄNDÅ...ja får klara mig utan "den där kramen"..+ hon är reserverad fr början..o kanske tror nästa steg är att jag ber
Jaja,tack för era svar i a f.. visst,alla kan inte tycka om varann..hon har lite "taggarna utåt" vad gäller män..men vi är ju goda vänner ÄNDÅ...ja får klara mig utan "den där kramen"..+ hon är reserverad fr början..o kanske tror nästa steg är att jag ber
Quote from Rasmus Olsson on 24 February 2010, 19:55Känner mig typsikt singel för jag ahr ingen klok kvinna som kommer med goda råd (längre). Om tre veckor fyller Klonen 17 år, och han är alltid så modest i sina önskningar. ETT pc-spel vill han ha.
Nån med bra tips vad man ger en 17 åring? En hårklippnin
Känner mig typsikt singel för jag ahr ingen klok kvinna som kommer med goda råd (längre). Om tre veckor fyller Klonen 17 år, och han är alltid så modest i sina önskningar. ETT pc-spel vill han ha.
Nån med bra tips vad man ger en 17 åring? En hårklippnin
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 19:59Hur vet du att han har oskulden kvar? Det är väl inget man berättar om för farsgubben...?
Hur vet du att han har oskulden kvar? Det är väl inget man berättar om för farsgubben...?