Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 21:49det brukar underlätta att spana på singlarna håkan 😉
det brukar underlätta att spana på singlarna håkan 😉
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 21:49det brukar underlätta att spana på singlarna håkan 😉
det brukar underlätta att spana på singlarna håkan 😉
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 21:53då borde singlarna säga till när de upphöra vara singlar eller ha nått form av tecken så man vet när de upphör med att vara singlar.... hmmppff... (#)
då borde singlarna säga till när de upphöra vara singlar eller ha nått form av tecken så man vet när de upphör med att vara singlar.... hmmppff... (#)
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 21:56ganska taskigt av henne, Håkan...
ganska taskigt av henne, Håkan...
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 21:57Well... She just did!
Well... She just did!
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 22:02Jag är garanterat helt blomfri Håkan, du kan ju söka tröst i det :-).
edit: eller det kanske inte var helt sant eftersom tre av mina fyra orkidéer, den enda blomtyp som verkar vara kompatibel med min nivå av misskötsel, har fått för sig att blomma igen.
Jag är garanterat helt blomfri Håkan, du kan ju söka tröst i det :-).
edit: eller det kanske inte var helt sant eftersom tre av mina fyra orkidéer, den enda blomtyp som verkar vara kompatibel med min nivå av misskötsel, har fått för sig att blomma igen.
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 22:03Så sant,
Ganska taskigt faktiskt.
Så sant,
Ganska taskigt faktiskt.
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 22:04Jag har inte heller fått någon blomma. Och trots att jag både sprungit och varit i shoppingcentra, så har jag faktiskt inte sett en enda med blomma. Sollentuna kanske är singeltätt...
Jag har inte heller fått någon blomma. Och trots att jag både sprungit och varit i shoppingcentra, så har jag faktiskt inte sett en enda med blomma. Sollentuna kanske är singeltätt...
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 22:05dit man skall flytta då kanske 🙂
dit man skall flytta då kanske 🙂
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 22:06Du är välkommen!
Du är välkommen!