Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

Det intressanta är ju att han hade en helt fantastisk presentation (som jag nu undrar vilken könsförrädande (?) tjejkompis som hade hjälpt honom skriva?) och han hade dessutom lyckats upprätthålla en vettig mailkonversation i ett par veckor innan detta, m

Bra där jessie, OS = prio ett

Klart att det måste vara en tjejkompis som har skrivit presentationen, tror det är rätt vanligt.

Kenny,
moi? retas? nääääää, inte då *ler oskyldigt* inget att anstränga CPU:n på, det borde gå att skriva nån kod som hoppar över onödiga frågor?

Jessie,
se det som träning av din sociala kompetens, klarar du av att hantera det där med ett leende och gå

Jessie, vad hade han för tips på inspelningsbar DVD? Jag skulle liksom behöva en.

Hmm. Fast (angående Jessies historia) jag har börjat inse vikten av att faktiskt prata live med varandra och inte bara skriva, för det sker _mycket_ mer missförstånd än det borde pga att man "tolkar" det som skrivs på ett annorlunda sätt än så som den som

väldigt sant kenny. Analyserna av sms...

Hehe. Nu får ju inte jag några sms. Men en gång i tiden (för länge sen) fick jag det och började analysera vikten av uttrycket "kram på dig" versus "kramar" eller "kram" eller "varm kram", osv. Det slutade med att jag utvecklade allergi mot just uttrycket

Skall vi tolka det som att du helt enkelt inte gillar kramar kenny?? 😉

Visst är det så att man tolkar och tyder både på msn och i sms och mail helt fel ibland.

Därför är det bra med lite figurer 😀

Johanna: Diskussionen gällde mest om man kunde eller inte kunde stå ut med en inspelningsbar DVD som INTE hade en HDMI-utgång. JAG kan det, men det kunde jag tydligen inte egentligen både enligt säljaren på Elgiganten (som därmed kan se sig i MÅNEN efter

Men Jessie: Förstår du inte att man måste ha allt det senaste, annars kan det ju kvitta!!!

😉