Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 04:18Kan ju inte annat än att hålla med Fredrik om att jag inte är särskilt kinkig (för visst var det väl så du menade va? 😉 ). I övrigt vill jag bara säga att Lejonkungen kan man se många gånger med eller utan barn, men när syskonbarnen var små och det var P
Kan ju inte annat än att hålla med Fredrik om att jag inte är särskilt kinkig (för visst var det väl så du menade va? 😉 ). I övrigt vill jag bara säga att Lejonkungen kan man se många gånger med eller utan barn, men när syskonbarnen var små och det var P
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 12:34http://www.youtube.com/user/pingu?blend=1&ob=4&rclk=cti
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 13:08För att det tog exakt 10 minuter av konversation med en ny potentiell snubbe på MSN för att jag skulle bli så grymt irriterad på honom att jag plötsligt inte ens mindes varför jag skulle vilja osingla mig över huvud taget... (#)
För att det tog exakt 10 minuter av konversation med en ny potentiell snubbe på MSN för att jag skulle bli så grymt irriterad på honom att jag plötsligt inte ens mindes varför jag skulle vilja osingla mig över huvud taget... (#)
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 13:27Vad gjorde han _nu_ då som gjorde dig så irriterad?
Vad gjorde han _nu_ då som gjorde dig så irriterad?
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 14:24happy thouhgts, Jessie... och djupa andetag. MSN är perfekt verktyg för att bli ovänner på eftersom man missar så många nyanser som man har i en "vanlig" konversation.
Såvida det inte bara berodde på att han var puckad för då kvittar det vilket media man
happy thouhgts, Jessie... och djupa andetag. MSN är perfekt verktyg för att bli ovänner på eftersom man missar så många nyanser som man har i en "vanlig" konversation.
Såvida det inte bara berodde på att han var puckad för då kvittar det vilket media man
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 14:37Hoppas bara att det inte var så enkelt att han missade några smilies.
Hoppas bara att det inte var så enkelt att han missade några smilies.
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 14:44... Han kanske upprepade allt Jessie skrev med ett frågetecken efteråt. Det gör mina kollegor jämt och det kan driva mig rätt snabbt till vansinne...
... Han kanske upprepade allt Jessie skrev med ett frågetecken efteråt. Det gör mina kollegor jämt och det kan driva mig rätt snabbt till vansinne...
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 15:33Driver det dig till vansinne?
Inte lägga bollen på straffpunkten så, Det blir ju öppet mål som man säger då Kenny. 😀
Driver det dig till vansinne?
Inte lägga bollen på straffpunkten så, Det blir ju öppet mål som man säger då Kenny. 😀
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 15:37öppet mål?
;P
öppet mål?
;P
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 16:16är målet öppet?
kan det vara irriterande?
är målet öppet?
kan det vara irriterande?