Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 21:09Har inte du en 2,5-åring hemma? Du kan väl knappast klaga på ostimulans eller? 😉
Har inte du en 2,5-åring hemma? Du kan väl knappast klaga på ostimulans eller? 😉
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 21:14Stämmer in i kören, att MAnne skall piskas, Kenny du kan få låna min 😉
Stämmer in i kören, att MAnne skall piskas, Kenny du kan få låna min 😉
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 21:15Tack, Lucas. 😉
Tack, Lucas. 😉
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 21:15OT ->Mats
http://www.youtube.com/watch?v=vU6lM-zhO8I
OT ->Mats
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 21:17Hahaha! F*n vad bra Magnus! :D(t+)
Hahaha! F*n vad bra Magnus! :D(t+)
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 21:17Eh... *funderar på om inte det där inlägget också hade passat bättre i ett PM...*
Eh... *funderar på om inte det där inlägget också hade passat bättre i ett PM...*
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 21:17Kenny: testa att kolla på Lejonkungen åtta gånger på raken och se hur stimulerad du känner dig.
Kenny: testa att kolla på Lejonkungen åtta gånger på raken och se hur stimulerad du känner dig.
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 21:19Måste du kolla också? Kan du inte kolla på nånting annat på datorn/läsa samtidigt? Jag har inga barn själv (som jag nog sagt många många gånger), MEN jag är rätt säker på att mina systrar inte satt framför TV:n när deras barn tittade på diverse filmer fle
Måste du kolla också? Kan du inte kolla på nånting annat på datorn/läsa samtidigt? Jag har inga barn själv (som jag nog sagt många många gånger), MEN jag är rätt säker på att mina systrar inte satt framför TV:n när deras barn tittade på diverse filmer fle
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 21:19Magnus :(t+)
Magnus :(t+)
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 21:22Fast det känns inte helt stabilt att parkera henne framför TV:n och sätta sig i ett annat rum och surfa, förutom att hon faktiskt i allmänhet vill ha sällskap. Det är snarare så att när hon avviker för att leka med något annat, kan jag växla över och koll
Fast det känns inte helt stabilt att parkera henne framför TV:n och sätta sig i ett annat rum och surfa, förutom att hon faktiskt i allmänhet vill ha sällskap. Det är snarare så att när hon avviker för att leka med något annat, kan jag växla över och koll