Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

Ja, provat var kanske inte det bästa ordvalet. Tyckte du inte då att det kändes bättre att själv kunna bestämma över din egen framtid. Jag menar, den som blir lämnad har ju ingenting att säga till om, medans den som går väljer det själv.

Jag kanske har missförstått dig då. Jag menade att det var värre att vara olyckligt kär än att inte älska tillbaka nån som älskar en själv. Var det så du också menade är vi ju överrens?

Edit: jag blir mörkrädd när jag ser hur mycket jag missförstår av de

Men det ar hemskt att sara nan man tycker om, aven om man kanske inte alskar personen i fraga tillrackligt for att ha ett forhallande....

Bada delarna ar hemska pa sitt satt, men att krossa ngns hjarta r ont!

Meh... Ok. I rest my case, ladies... Det är som att dividera vilket som är bäst: pest eller kolera... Helt meningslöst!

Sen tror jag att det beror på hur långt man har låtit det gå. Ju längre man går, desto jobbigare blir det, så det gäller att verkligen tänka sig för både en och två gånger innan man börjar öppna dörrar. Vissa dörrar går aldrig att stänga igen.

lägger mig inte i diskussionen i övrigt..
om vilket som är värst..
men vet att mellan pest o kolera så ska man välja kolera..
det går att bota 🙂

Läser era inlägg o måste bara säga,det är INTE lätt o vara KÄNSLIG..upplever "brustet hjärta" just nu o har ursvårt o sova..även om det inte är KÄRLEK..påminner om 1 Discolåt..texten gick "But then you only took my love for a ride..can´t u see I´m breaki

Haha! Bra att veta Lotta! 😉 Tack för inputen!

Det är alltid jobbigt att bli lämnad, även om det inte finns nån kärlek. Jag har blivit "lämnad" en en killkompis jag umgåtts intensivt med drygt ett år pga att han träffat en tjej (flickvän). Samtidigt som jag är glad för hans skull (ingen av oss har haf

Ehm.. det var visst jag som gjorde en tankevurpa där Jenny och inte du som missförstod. (t+)
Sånt som händer när man försöker skriva högskolerapporter OCH vara på funbeat samtidigt? *försöker nu febrilt skylla på* (H)

Det jag BORDE ha skrivit är väl att