Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 16:23För att återgå till ämnet: känner mig typiskt singel för att jag har en middagsdejt hemma, förmodligen blir det idol (eftersom hon är tokig i det), och för att jag inte kan låta bli att hitta mystiska gröna pulver i japanska butiker som är tänkt att bli g
För att återgå till ämnet: känner mig typiskt singel för att jag har en middagsdejt hemma, förmodligen blir det idol (eftersom hon är tokig i det), och för att jag inte kan låta bli att hitta mystiska gröna pulver i japanska butiker som är tänkt att bli g
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 16:25Har du sett filmen med samma namn ("Dumplings alltså")? Kanske kan vara ett alternativ till Idol? 😉
Har du sett filmen med samma namn ("Dumplings alltså")? Kanske kan vara ett alternativ till Idol? 😉
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 16:27Bruse, nu ser det ut som om mitt kreditkort kryper ur plånboken och springer iväg 🙂
Klart man alltid behöver nya träningsprylar.
Bruse, nu ser det ut som om mitt kreditkort kryper ur plånboken och springer iväg 🙂
Klart man alltid behöver nya träningsprylar.
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 16:29@Jenny: haha, nej, hade ingen aning om att det fanns en film som heter så
Är du på väg tillbaka till livet?
@Jenny: haha, nej, hade ingen aning om att det fanns en film som heter så
Är du på väg tillbaka till livet?
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 16:32Johanna: Nej det var vinterjacka som gällde men den slank med två par skor också. Två nya par New Balance U420. Jag är en sucker för sneakers.
Johanna: Nej det var vinterjacka som gällde men den slank med två par skor också. Två nya par New Balance U420. Jag är en sucker för sneakers.
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 16:34Bra Karl, två par är bättre än ett.
Bra Karl, två par är bättre än ett.
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 08:46Ja, är jag? Beror heeeeelt på vad som händer idag! 😉
Ja, är jag? Beror heeeeelt på vad som händer idag! 😉
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 10:20men ÄNTLIGEN ska trasselsuddet och Mats träffas ... ?
(L)
http://www.youtube.com/watch?v=NNC0kIzM1Fo
(L)
men ÄNTLIGEN ska trasselsuddet och Mats träffas ... ?
(L)
(L)
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 10:25Håkan: Nu lär de ju inte ALLS känna nån press... Om dom ska träffs alltså.
Håkan: Nu lär de ju inte ALLS känna nån press... Om dom ska träffs alltså.
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 10:31Sofie,
det var svårt att bara ignorera Jennys inlägg ... och dessutom, lite press mår bara idrottspersoner bra av då presterar de på topp 😀
Sofie,
det var svårt att bara ignorera Jennys inlägg ... och dessutom, lite press mår bara idrottspersoner bra av då presterar de på topp 😀