Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 19:56jag vil ha en stor kram, jag vill inte vara singel idag. Men jag känner mig typisk singel idag eftersom jag inte får nån kram 🙁
dessutom behöver min axel omvårdnad!
jag vil ha en stor kram, jag vill inte vara singel idag. Men jag känner mig typisk singel idag eftersom jag inte får nån kram 🙁
dessutom behöver min axel omvårdnad!
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 19:58..inte läst bakåt men norrländska slår inte en man från dalarna!! lite dalmål och jag smäler direkt!!! 😛
..inte läst bakåt men norrländska slår inte en man från dalarna!! lite dalmål och jag smäler direkt!!! 😛
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 20:20*skickar en virtuell kram (och lite kärlek) till Emelie och lite hederligt tyskt Sport Balm till hennes axel*
*skickar en virtuell kram (och lite kärlek) till Emelie och lite hederligt tyskt Sport Balm till hennes axel*
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 20:24tack Mats 🙂 känns genast bättre
tack Mats 🙂 känns genast bättre
Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 13:46Jag måste vara ärlig Håkan - jag klarade inte ens av att lyssna på ditt you tube-klipp ens till hälften. Jag är verkligen fullständigt allergisk mot allt vad skåne heter... 🙁
Dalmål kan vara mysigt, synd bara att masjävlarna inte är lika mysiga som de
Jag måste vara ärlig Håkan - jag klarade inte ens av att lyssna på ditt you tube-klipp ens till hälften. Jag är verkligen fullständigt allergisk mot allt vad skåne heter... 🙁
Dalmål kan vara mysigt, synd bara att masjävlarna inte är lika mysiga som de
Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 16:43Fast Dan S är lika genomtrevlig som han låter 😉
Fast Dan S är lika genomtrevlig som han låter 😉
Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 16:46au näää, Jessie, jag ska försöka lägga mig till med min brattigaste sköna Stockholmsdialekt när vi bubblar på Centralbadet så du slipper den bräkiga skånskan 😉
jorå, såatteeee... visstserru
😀
au näää, Jessie, jag ska försöka lägga mig till med min brattigaste sköna Stockholmsdialekt när vi bubblar på Centralbadet så du slipper den bräkiga skånskan 😉
jorå, såatteeee... visstserru
😀
Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 16:46Håkan & Manne: Den där låten tyckte tjejerna på mitt förra jobb att jag skulle lyssna in mig på efter mitt förhållande för att jag skulle förstå vad jag borde leta efter... :D(t+)
Håkan & Manne: Den där låten tyckte tjejerna på mitt förra jobb att jag skulle lyssna in mig på efter mitt förhållande för att jag skulle förstå vad jag borde leta efter... :D(t+)
Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 16:50det verkar vara kloka töser på ditt fd jobb Mats 😀
det verkar vara kloka töser på ditt fd jobb Mats 😀
Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 16:51Jajamensan! 😀 De har sina ljusa sidor... (t+)
Jajamensan! 😀 De har sina ljusa sidor... (t+)