Quote from Funbeat user on 10 October 2009, 19:11oops blev två
fasen vad jag har ont om singelpolare som vill umgås på fredagar och lördagkvällar
gillar inte det så mycket
oops blev två
fasen vad jag har ont om singelpolare som vill umgås på fredagar och lördagkvällar
gillar inte det så mycket
Quote from Funbeat user on 10 October 2009, 19:13Jag kan nog förstå detta med bilar ändå (H:)
Det är ju så kul att åka fort och skönt! (H)
Jag kan nog förstå detta med bilar ändå (H:)
Det är ju så kul att åka fort och skönt! (H)
Quote from Funbeat user on 10 October 2009, 19:15När man bodde i Umeå och körde 120 mil söderut till Hbg var det inte helt fel fordon kan jag säga. 😀
Nåt törstig kanske men det får man leva med med en V12a!Körde om 5 bilar på samma tid som en Svenssonkärra kör om 1.
När man bodde i Umeå och körde 120 mil söderut till Hbg var det inte helt fel fordon kan jag säga. 😀
Nåt törstig kanske men det får man leva med med en V12a!
Körde om 5 bilar på samma tid som en Svenssonkärra kör om 1.
Quote from Funbeat user on 10 October 2009, 19:20jo ska man köra långt o mycket så är en bra bil guld värd
det håller jag med om
jo ska man köra långt o mycket så är en bra bil guld värd
det håller jag med om
Quote from Funbeat user on 10 October 2009, 19:22BMW 850...300 häst?
BMW 850...300 häst?
Quote from Funbeat user on 10 October 2009, 19:24"fasen vad jag har ont om singelpolare som vill umgås på fredagar och lördagkvällar
gillar inte det så mycket"
Du bor i fel landsända, vi är jämnt ute ett helt gäng singlar av båda sorter på stan och fikar eller busar!
Typ idag med! Snart! (t+)
"fasen vad jag har ont om singelpolare som vill umgås på fredagar och lördagkvällar
gillar inte det så mycket"
Du bor i fel landsända, vi är jämnt ute ett helt gäng singlar av båda sorter på stan och fikar eller busar!
Typ idag med! Snart! (t+)
Quote from Funbeat user on 10 October 2009, 19:27attans, på fel plats igen... 🙁
känns som en reprisbuhu, vad gör man egentligen åt sånt här....
iofs känns det som lite fel tid just nu, eller rätt.
är lite nere pga att det närmar sig "årsdagen" för olyckan... som placerade mig 5veckor på sjukhus ....
attans, på fel plats igen... 🙁
känns som en repris
buhu, vad gör man egentligen åt sånt här....
iofs känns det som lite fel tid just nu, eller rätt.
är lite nere pga att det närmar sig "årsdagen" för olyckan... som placerade mig 5veckor på sjukhus ....
Quote from Funbeat user on 10 October 2009, 19:31Pia: Dag som dag. Det är bara i ditt huvud som denna dagen är speciell. När Dagen kommer så lev som vanligt eller fira eller nåt. Deppa inte! 😉 det blir vad man gör det till. Har ingenting tt kommit ur olyckan? Typ att du "lärt dig uppskatta det lilla i
Pia: Dag som dag. Det är bara i ditt huvud som denna dagen är speciell. När Dagen kommer så lev som vanligt eller fira eller nåt. Deppa inte! 😉 det blir vad man gör det till. Har ingenting tt kommit ur olyckan? Typ att du "lärt dig uppskatta det lilla i
Quote from Funbeat user on 10 October 2009, 19:31"BMW 850...300 häst?"
Nope.
Alpina B12 5.0 #119/243
411 kusar, portad och med andra kammar och dubbelt 2,5 med racekattar. 532 Nm,0-200 på 19,2s. Muuuummma...
"BMW 850...300 häst?"
Nope.
Alpina B12 5.0 #119/243
411 kusar, portad och med andra kammar och dubbelt 2,5 med racekattar. 532 Nm,
0-200 på 19,2s. Muuuummma...
Quote from Funbeat user on 10 October 2009, 19:34Sluta nu jag dräglar ner mitt tangentbord..(H)
Sluta nu jag dräglar ner mitt tangentbord..(H)