Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 21:12Tomas: JAG tycker om dig (H:)
Bruse: Fridhemsplan. Tur att du stack från exet mitt 😀
Johanna: Du är klockren!!! (H:)
Oscar: Fan, så rätt du har...om man har nån att ligga med!
Tomas: JAG tycker om dig (H:)
Bruse: Fridhemsplan. Tur att du stack från exet mitt 😀
Johanna: Du är klockren!!! (H:)
Oscar: Fan, så rätt du har...om man har nån att ligga med!
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 21:14Tack Sofie!
Tack Sofie!
Quote from Richard Comnell on 9 October 2009, 21:14Sofie har du bäddat hemma? *nyfiken* 😉
Sofie har du bäddat hemma? *nyfiken* 😉
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 21:16Tomas: *leeer änglalikt*
Oscar: Jag HADE det. Men jag rumlade runt där uppe (loftsäng) när jag skulle sätta upp en hylla nu ikväll...sen la jag inte tillbaka täcket. Så det är halvbäddat kan man säga! (H)
Tomas: *leeer änglalikt*
Oscar: Jag HADE det. Men jag rumlade runt där uppe (loftsäng) när jag skulle sätta upp en hylla nu ikväll...sen la jag inte tillbaka täcket. Så det är halvbäddat kan man säga! (H)
Quote from Richard Comnell on 9 October 2009, 21:17Det låter som du har nåt på halv "G" 😉 Bra se nu till att inte bädda.... 😉
Det låter som du har nåt på halv "G" 😉 Bra se nu till att inte bädda.... 😉
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 21:19Visst, men är detta en magisk formel som kommer göra så en snygg granne knackar på och ska låna socker eller nåt? Sen stannar han på "te"... eller vad kommer hända?
Visst, men är detta en magisk formel som kommer göra så en snygg granne knackar på och ska låna socker eller nåt? Sen stannar han på "te"... eller vad kommer hända?
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 21:21Åh, den som ändå fick ligga. Jag har stått i många år. Men förra året fick jag flyga! Det var när de lyfte ner mig från ett lastbilsflak efter att jag varit på omlackering. Tjoho vad det pirrade i mina motstånd när jag hängde fyra meter över marken.
Åh, den som ändå fick ligga. Jag har stått i många år. Men förra året fick jag flyga! Det var när de lyfte ner mig från ett lastbilsflak efter att jag varit på omlackering. Tjoho vad det pirrade i mina motstånd när jag hängde fyra meter över marken.
Quote from Richard Comnell on 9 October 2009, 21:21Helt riktigt! Han stannar inte bara på te. Han stannar hela livet. Sen lovar jag att han är snygg, trevlig, och allt det som just du drömmer om. Bara du icke bäddar och sätter in 10000 kr på mitt konto... 😉
Helt riktigt! Han stannar inte bara på te. Han stannar hela livet. Sen lovar jag att han är snygg, trevlig, och allt det som just du drömmer om. Bara du icke bäddar och sätter in 10000 kr på mitt konto... 😉
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 21:23Tyvärr Sofie, det finns inga snygga grannar
Tyvärr Sofie, det finns inga snygga grannar
Quote from Richard Comnell on 9 October 2009, 21:23Johanna jo det gör det för det har alla mina grannar sagt... 😉
Johanna jo det gör det för det har alla mina grannar sagt... 😉