Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 22:12Emelie: Vad glad jag blev av ditt inlägg. :D(t+)
Emelie: Vad glad jag blev av ditt inlägg. :D(t+)
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 22:15Mats: MUAHAHAAA!!! Synden straffar sig själv! 😉
Nä, nu är det nannadags, hörni! dnatt.
Mats: MUAHAHAAA!!! Synden straffar sig själv! 😉
Nä, nu är det nannadags, hörni! dnatt.
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 22:46tack anders, nu slipper ja känna mej ensam om min oinspirerade kosthållning 🙂
tack anders, nu slipper ja känna mej ensam om min oinspirerade kosthållning 🙂
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 10:28är det försent att nypa Jenny i kinden och säga "du är så söööööt när du är arg" och sen huka, springa och sätta nytt rekord på 1000 meter.
...på ett subtilt sätt, såklart.
😉
är det försent att nypa Jenny i kinden och säga "du är så söööööt när du är arg" och sen huka, springa och sätta nytt rekord på 1000 meter.
...på ett subtilt sätt, såklart.
😉
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 12:48Håkan: Jag är inte arg. Var det inte då heller... Förstår inte vad du pratar om??? (H)
Håkan: Jag är inte arg. Var det inte då heller... Förstår inte vad du pratar om??? (H)
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 20:20För att min fredagsmiddag bestod av trist matlåda (som jag glömde ta med till jobbet idag) istället för att laga mysig d middag i trevligt sällskap med lite tt vin.
Ibland suger det å vara singel 🙁
För att min fredagsmiddag bestod av trist matlåda (som jag glömde ta med till jobbet idag) istället för att laga mysig d middag i trevligt sällskap med lite tt vin.
Ibland suger det å vara singel 🙁
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 20:42Känner mig så typiskt singel för jag sitter ENSAM hemma hos MIG en fredagkväll...
Känner mig så typiskt singel för jag sitter ENSAM hemma hos MIG en fredagkväll...
Quote from Rasmus Olsson on 9 October 2009, 20:42Sofie, ska jag hjälpa dig vika ihop lite flyttkartonger?
Sofie, ska jag hjälpa dig vika ihop lite flyttkartonger?
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 20:48Gärna! 🙂 klarar ju inte det själv... 😉
Gärna! 🙂 klarar ju inte det själv... 😉
Quote from Rasmus Olsson on 9 October 2009, 20:49Verkar ju rätt svårt för en del har jag sett.
Men borde du inte njuta av din första egna kväll i nya lägenheten istället för att locka mig i fördärvet?
Verkar ju rätt svårt för en del har jag sett.
Men borde du inte njuta av din första egna kväll i nya lägenheten istället för att locka mig i fördärvet?