Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

Subtilitet är inget för riktiga män

Igår kände jag mig typiskt singel för att ingen fanns att trösta mig...
När jag insåg att jag kanske aldrig igen kommer våga galoppera runt i skogen på min älskade häst, som jag gjorde för ett år sedan(innan en olycka) 🙁

Shit Pia. JAG lider iaf med dig (och känner igen mig just nu, men jag hoppas ju sååå på att det går över för mig med tiden...). Kraaaaam!

Pia, du kommer att våga. Det kommer att ta tid, men förr eller senare sitter du där igen och inser att du fixar det. Jag talar av egen erfarenhet .

idag känner jag mig VÄLDIGT singel efersom middagen bestod av det riktigt seriösa hopkoket pasta och tonfisk till middag innan träning och knäckemackor med tonfisk till kvällsmat nu när jag kom hem :S

..o jo då, du kommer att våga igen!!!!

Känner mig sådär felplacerat singel när jag känner för att hitta på nåt och kompisarna är upptagna. (#) Nu hade varit ett perfekt tillfälle att inte vara singel och mysa eller nått...

Känner inte för att se en film själv och boken lockar inte nu. *bläää*

Visste ni att spermier hos cyklister simmar långsammare? Vad har du att säga om det Bruse?

Magnus: hade du inte bott i långt långt bort och om jag hade orkat städa, hade jag bjudit hem dig. 🙂

Avståndet gör det riskfritt jue... *fegis* 😉

Cyklister får nog köra lite klätterfilosofi på det. "Slow is smooth, smooth is fast"
Eller varför inte gammal hederlig mängdträning...

tack för att ni tror på mig.
det gör nog jag med, egentligen, men ett riktigt bottenapp igår kväll..
kan bli så ibland

Magnus: kalla mig inte fegis... ****** ****** *** ******* *** *** *** ***** *****... * *** * *********** ****** **.... 😉