Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 21:18No date, sorry, kollega på jobbet. Men snygg och trevlig för det.
No date, sorry, kollega på jobbet. Men snygg och trevlig för det.
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 21:27Hej, Carina här, fd. stalker till Singelgruppen 😉 Tänker på 17-åringen, han måste få en present. Om han gillar musik, köp ett festivalpass typ Love&Peace i Borlänge. Då löser sig säkert det där med oskuld också. Presenten blir som ett Kinderägg...
Hej, Carina här, fd. stalker till Singelgruppen 😉 Tänker på 17-åringen, han måste få en present. Om han gillar musik, köp ett festivalpass typ Love&Peace i Borlänge. Då löser sig säkert det där med oskuld också. Presenten blir som ett Kinderägg...
Quote from Rasmus Olsson on 24 February 2010, 21:30Det lät ju för perfekt!
Å välkommen ÄNTLIGEN en cyklist!!
Det lät ju för perfekt!
Å välkommen ÄNTLIGEN en cyklist!!
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 21:32Äntligen har ni kommit i gång. Skicka han till P&L bruse, så skall jag lära han att dricka öl.
Äntligen har ni kommit i gång. Skicka han till P&L bruse, så skall jag lära han att dricka öl.
Quote from Rasmus Olsson on 24 February 2010, 21:34Fast om han gillar musik vet jag inte.. han gillar såndäringa.. dunkadunka...
Fast om han gillar musik vet jag inte.. han gillar såndäringa.. dunkadunka...
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 21:37Carina: Hahaha, klockrent Kinderägg! (H:)
Carina: Hahaha, klockrent Kinderägg! (H:)
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 21:37såndäringa lsd musik?
såndäringa lsd musik?
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 21:38Cyklist??!! Vem? Jag? 🙂 Har en 18 årig grabb, så jag vet att festivalpass funkar mycket bra.
Många ungdomar + tält + öl + musik = "fettnajs"
Cyklist??!! Vem? Jag? 🙂 Har en 18 årig grabb, så jag vet att festivalpass funkar mycket bra.
Många ungdomar + tält + öl + musik = "fettnajs"
Quote from Rasmus Olsson on 24 February 2010, 21:40Fast han bor granne med Hultsfred... hm...
Annars kan han få en påse kinderägg, chokladen är god å det är kul att bygga leksamerna. Tycker iaf jag!
Fast han bor granne med Hultsfred... hm...
Annars kan han få en påse kinderägg, chokladen är god å det är kul att bygga leksamerna. Tycker iaf jag!
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 21:48Men Bruse, nu skulle ju inte presenten vara till dig..!
Men Bruse, nu skulle ju inte presenten vara till dig..!