Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 13:54och jag tror att jag vet vilken räcer Bruse ska köpa ...
och jag tror att jag vet vilken räcer Bruse ska köpa ...
Quote from Rasmus Olsson on 25 February 2010, 13:55Jasså minsann.
Jasså minsann.
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 15:09jag såg dig grensla en slank & smidig sak för inte så länge sedan ... på CukelCity...
jag såg dig grensla en slank & smidig sak för inte så länge sedan ... på CukelCity...
Quote from Rasmus Olsson on 25 February 2010, 15:41Jamense Håkan, den ska det inte bli. Ska gränsla en annan istället.
Jamense Håkan, den ska det inte bli. Ska gränsla en annan istället.
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 16:00oooo, Bruse, ditt lilla stycke du kan ju inte hålla på med flera olika på det där sättet 😉
oooo, Bruse, ditt lilla stycke du kan ju inte hålla på med flera olika på det där sättet 😉
Quote from Rasmus Olsson on 25 February 2010, 16:01Nej, det är andra bra på... 🙁
Nej, det är andra bra på... 🙁
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 16:02Idag kände jag mig verkligen som singel när jag satt runt fikabordet med arbetskompisarna och diskuterade träning och tid till det. Alla har familj och relativt små barn och för dem är det ett evigt pusslande för att få tid till träning, medan jag som sin
Idag kände jag mig verkligen som singel när jag satt runt fikabordet med arbetskompisarna och diskuterade träning och tid till det. Alla har familj och relativt små barn och för dem är det ett evigt pusslande för att få tid till träning, medan jag som sin
Quote from Rasmus Olsson on 25 February 2010, 16:03Men Camilla, du och jag ska ju ta en cykelsemester ihop, så din nya räcer får sträcka på sig ordentligt. Eller sa vi inte det...
Men Camilla, du och jag ska ju ta en cykelsemester ihop, så din nya räcer får sträcka på sig ordentligt. Eller sa vi inte det...
Quote from Rasmus Olsson on 25 February 2010, 16:15Vi tar sommarens singelträff som cykelsemester med Camilla som ciceron på Åland!
Vi tar sommarens singelträff som cykelsemester med Camilla som ciceron på Åland!
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 17:37Camilla: jag kan inte träna hur som helst heller, trots att jag är singel. Men så har jag ju brottstycken av en familj då. Men det är ju onekligen kolossalt mycket mer tid till träning än när jag inte var singel, märkligt nog.
Camilla: jag kan inte träna hur som helst heller, trots att jag är singel. Men så har jag ju brottstycken av en familj då. Men det är ju onekligen kolossalt mycket mer tid till träning än när jag inte var singel, märkligt nog.