Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

Låter bra hör ni, då får jag visa lite smultronställen på Åland. Bl a mitt eget, stugan precis vid havet i Eckerö, lääääängtar till sommaren. (Och om man frågar min kära pappa kanske han inte helt håller med om att stugan är bara min ännu, men jag har i a

Idag känner jag mig typiskt singel för att jag är lite frussen och kramsugen och här finns ingen som kan krama mig varm(t-)

Samma här, mina tår är som isbitar. Fast det är väl inte så många som uppskattar att man värmer iskalla fötter på dem annars heller i och för sig...

Nej, det är helt riktigt Elin. Den har man drabbats av några gånger... :-).

Det är därför jag lånar föräldrarnas hund när jag är kall om fötterna... Och på samma lat/long som hunden så klart... 😉

Den biten saknar jag inte, iskalla fötter som letar sig fram. *avlider nästan av köldslag vid de traumatiska minnena* 😉

Hehehe! Det var alltid mina iskalla fötter/händer som letade sig fram till en kokhet flickväns fötter eller mage... O-e-r-h-ö-r-t populärt var det! 😀

Man måste ju dela med sig lite av värmen om man har sådan. 😀

Hund har jag ju faktiskt en egen men han bor inte hos mig tyvärr. Tror det hade blivit svårt att få upp honom uppför trappstegen upp på sovloftet ändå, måste nog vara någon som är bättre på at

Tur att ni två inte behöver dela säng... *skrattar vid bara tanken*

Schysst passning elin (t+) ;). *garv*