Quote from Funbeat user on 3 February 2009, 19:52Finns så mycket annat som går att göra där... disskutera dokusåpor... fläta varandras hår på cykeln... kolla tv... you name it! Träna? Är det det man ska göra där menar du???
Finns så mycket annat som går att göra där... disskutera dokusåpor... fläta varandras hår på cykeln... kolla tv... you name it! Träna? Är det det man ska göra där menar du???
Quote from Funbeat user on 3 February 2009, 20:24go Ida (t+)
träningsverk idag?
go Ida (t+)
träningsverk idag?
Quote from Funbeat user on 3 February 2009, 21:01haha precis anders 😛 ne ja körde roddmaskin, crosstrainer,gym maskiner, situps, löpband, ja gjorde det mesta:P kunde inte välja så körde allt.. ändå ville ja börja om när ja va klar.. Vet inte var all min energi kommer ifrån..:S men men bara å njuta så l
haha precis anders 😛 ne ja körde roddmaskin, crosstrainer,gym maskiner, situps, löpband, ja gjorde det mesta:P kunde inte välja så körde allt.. ändå ville ja börja om när ja va klar.. Vet inte var all min energi kommer ifrån..:S men men bara å njuta så l
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 12:19Idag känner jag mig typiskt singel för att
jag faktiskt hade lust att kolla mina mess på en sån där dejtingcommunity som jag gick med på igår (H) ...och förmodligen går ur på nån vecka, pga att det vackra februarivädret är på ingång och det ändå är dags
Idag känner jag mig typiskt singel för att
jag faktiskt hade lust att kolla mina mess på en sån där dejtingcommunity som jag gick med på igår (H) ...och förmodligen går ur på nån vecka, pga att det vackra februarivädret är på ingång och det ändå är dags
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 20:27ibland kan det var skönt , att var singel ...
men man sakna någon att ger en kram , kanske en romantiskt fika nära havet..
ibland kan det var skönt , att var singel ...
men man sakna någon att ger en kram , kanske en romantiskt fika nära havet..
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 11:11för att Märklin håller på att gå i konkurs, och jag är lååångt ifrån att ha en son att bygga modelljärnväg med....
för att Märklin håller på att gå i konkurs, och jag är lååångt ifrån att ha en son att bygga modelljärnväg med....
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 17:15...för att jag trivs med singellivet! Ingen som gnäller och tjatar och bestämmer. Jag kan göra precis som jag vill! Tjohooo!
...för att jag trivs med singellivet! Ingen som gnäller och tjatar och bestämmer. Jag kan göra precis som jag vill! Tjohooo!
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 20:40för att jag saknar någon som kan bestämma lite åt mig. 😉
för att jag saknar någon som kan bestämma lite åt mig. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 5 February 2009, 20:45Frippe, jag kan bestämma, det är jag bra på.
Frippe, jag kan bestämma, det är jag bra på.
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 20:50Gött....
Säg åt mig att gå hem då.... 😉
Gött....
Säg åt mig att gå hem då.... 😉