Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 21:36Jag e full av loka och träningsabstinens.... 😀
Har iofs en flarra bubbel på kylning hemma.Men ack...
Ska träna å jobba i morrn.
Ingen fylla för mig.Kramas du aldrig nykter?
Jag e full av loka och träningsabstinens.... 😀
Har iofs en flarra bubbel på kylning hemma.
Men ack...
Ska träna å jobba i morrn.
Ingen fylla för mig.
Kramas du aldrig nykter?
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 22:37Varför träningsabstinens?
Varför träningsabstinens?
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 23:02För att det har gått flera timmar sen förra passet?
För att det har gått flera timmar sen förra passet?
Quote from Christina Hageman on 7 February 2009, 07:35För att jag ska på 60-årsfest och det skulle vara kul att ha någon att gå tillsammans med.
För att jag ska på 60-årsfest och det skulle vara kul att ha någon att gå tillsammans med.
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 09:18Moi? Igår kramade jag en krokodil. Fö är jag ytterst sällan på snusen, hinner helt enkelt inte. Igår var det simhallen som enda bubbel.
Moi? Igår kramade jag en krokodil. Fö är jag ytterst sällan på snusen, hinner helt enkelt inte. Igår var det simhallen som enda bubbel.
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 09:25Från grodor till krokodiler, det går utför med dig Carina 😀
Från grodor till krokodiler, det går utför med dig Carina 😀
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 09:29Grodor???
Grodor???
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 09:34Ja, det brukar ju komma på tal allt som oftast om alla dessa grodor som ska bli prinsar med lite hångel men som visar sig stanna kvar i grodstadiet.
Kanske krokodilerna ger bättre utdelning...
Ja, det brukar ju komma på tal allt som oftast om alla dessa grodor som ska bli prinsar med lite hångel men som visar sig stanna kvar i grodstadiet.
Kanske krokodilerna ger bättre utdelning...
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 09:39Marie: Anders svarade på din fråga... 😀
Marie: Anders svarade på din fråga... 😀
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 09:39Njah. Jag blev avkastad. Å den var fortfarande färgglatt flytetyg.
Njah. Jag blev avkastad. Å den var fortfarande färgglatt flytetyg.