Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 09:44Aha, barnpoolen Eriskdalsbadet?
Aha, barnpoolen Eriskdalsbadet?
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 09:54Näpp. Barnpoolen på Medis. Varför är alla roliga leksaker i barnens pooler?!
Fast jag höll på att få hjärtsvikt mitt i en tuff kamp om krokodilen så trampar jag på en kropp som ligger helt stilla på botten! Men det var bara något oförväget barn som dump
Näpp. Barnpoolen på Medis. Varför är alla roliga leksaker i barnens pooler?!
Fast jag höll på att få hjärtsvikt mitt i en tuff kamp om krokodilen så trampar jag på en kropp som ligger helt stilla på botten! Men det var bara något oförväget barn som dump
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 12:44Frippe, bara att träna mer då 😉 eller distrahera dig själv med något så du inte tänkar på det 😀
Frippe, bara att träna mer då 😉 eller distrahera dig själv med något så du inte tänkar på det 😀
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 13:30Jag har la blett som kakmonstret, he he
Jag har la blett som kakmonstret, he he
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 20:51i dag kände jag mig grymt ungkarlssunkig när jag satt i kallingar och tröja och väntade på att tvättmaskinen skulle gå klart 😀
fick rota fram ett par shorts för att vara anständig i tvättstugan ...
i dag kände jag mig grymt ungkarlssunkig när jag satt i kallingar och tröja och väntade på att tvättmaskinen skulle gå klart 😀
fick rota fram ett par shorts för att vara anständig i tvättstugan ...
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 23:13jisses den tvätthögen måste varit stor.
Ingen liten dam i linne och trosor som hade tiden efter?
jisses den tvätthögen måste varit stor.
Ingen liten dam i linne och trosor som hade tiden efter?
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 10:10Känner mig extremt mycket singel idag för jag tvättade och centrifugerade min mobil och svor inte ens efteråt. Kände att det var slöseri med energi eftersom ingen lyssnade....
Känner mig extremt mycket singel idag för jag tvättade och centrifugerade min mobil och svor inte ens efteråt. Kände att det var slöseri med energi eftersom ingen lyssnade....
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 10:34oj oj oj! de va bra gjort, själv hade ja nog gråtit blod! :/
oj oj oj! de va bra gjort, själv hade ja nog gråtit blod! :/
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 14:16kombon missade tvätttid (tre t i rad...?) förra helgen och lat skånepåg ger shorts, flipflops och tröja i tvättstugan. Tyvärr ingen dam i tvättstugan trots att jag spanade ivrigt fast på ett avslappnat sätt så det inte blev sådär stalkerläskigt.
Tvätta
kombon missade tvätttid (tre t i rad...?) förra helgen och lat skånepåg ger shorts, flipflops och tröja i tvättstugan. Tyvärr ingen dam i tvättstugan trots att jag spanade ivrigt fast på ett avslappnat sätt så det inte blev sådär stalkerläskigt.
Tvätta
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 15:29Känns bra att veta... Jag ska väl tillägga, för att avdramatisera det hela, mobilen var ett och ett halvt år gammal så det var inte värsta katastrofen. Och jag fick igång den precis så länge att jag hann kopiera alla telefonnummer till simkortet. Annars h
Känns bra att veta... Jag ska väl tillägga, för att avdramatisera det hela, mobilen var ett och ett halvt år gammal så det var inte värsta katastrofen. Och jag fick igång den precis så länge att jag hann kopiera alla telefonnummer till simkortet. Annars h