Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

Aha, barnpoolen Eriskdalsbadet?

Näpp. Barnpoolen på Medis. Varför är alla roliga leksaker i barnens pooler?!

Fast jag höll på att få hjärtsvikt mitt i en tuff kamp om krokodilen så trampar jag på en kropp som ligger helt stilla på botten! Men det var bara något oförväget barn som dump

Frippe, bara att träna mer då 😉 eller distrahera dig själv med något så du inte tänkar på det 😀

Jag har la blett som kakmonstret, he he

i dag kände jag mig grymt ungkarlssunkig när jag satt i kallingar och tröja och väntade på att tvättmaskinen skulle gå klart 😀

fick rota fram ett par shorts för att vara anständig i tvättstugan ...

jisses den tvätthögen måste varit stor.

Ingen liten dam i linne och trosor som hade tiden efter?

Känner mig extremt mycket singel idag för jag tvättade och centrifugerade min mobil och svor inte ens efteråt. Kände att det var slöseri med energi eftersom ingen lyssnade....

oj oj oj! de va bra gjort, själv hade ja nog gråtit blod! :/

kombon missade tvätttid (tre t i rad...?) förra helgen och lat skånepåg ger shorts, flipflops och tröja i tvättstugan. Tyvärr ingen dam i tvättstugan trots att jag spanade ivrigt fast på ett avslappnat sätt så det inte blev sådär stalkerläskigt.

Tvätta

Känns bra att veta... Jag ska väl tillägga, för att avdramatisera det hela, mobilen var ett och ett halvt år gammal så det var inte värsta katastrofen. Och jag fick igång den precis så länge att jag hann kopiera alla telefonnummer till simkortet. Annars h