Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

aaa, va bra! Det är ju människorna man har i mobilen som är viktigast faktiskt... det andra är ju bara prylar och saker som man kan skaffa nya.

Idag känner jag mig singel för att jag börjar känna att det är jobbigt att det är Alla hjärtans dag imorrn.

Funderar på att panikgå ensam på bio och se Maria Larssons eviga ögonblick bara för att göra något.

FÖRNEKELSE är det bäst försvaret mot ensamhet på alla hjärtans dag 😉 Låtsas att det är vilken annan lördag som helst. 😀

det är ju ändå bara ett påhitt för att komma åt våra pengar, det fanns ingen bra högtid som handlarna kunde tjäna pengar på mellan jul och påsk så de skapade en... typ ...

deniaaaaaaaal

😀

Fick inte du heller något alla-hjärtans-dag-kort förra året? 😉

Ringde en annan singelkompis idag och vi tillbringade en stund med att spy galla över "dom där paren" (föraktfullt uttalat), då kändes det bättre en stund-

nä, det kanske jag inte fick MEN det spelar ju absoluuuut ingen roll. Jag tycker ju bara att det är kul för de som fick nått kort. Är det nån som är glad är det ju JAG...

😉

...åå varför ha EN dag då man nödvändigtvis på ett konstlat sätt ska dela ut kärlek.. Det kan vi väl göra här varje dag till höger o vänster (H:) Tjohoooo!

Det håller jag absolut med om.

(L) till er allihop

Är ju faktiskt ALLA hjärtans dag. Varför ska man då bara bry sig om ETT hjärta, som de vill?

Vilka vill det? Jag har *burrrp* brytt mig åt alldeles för många hjärtan ett tag. Geléhjärtan.