Quote from Funbeat user on 14 February 2009, 14:45apropå Alla Hjärtans Dag...
http://www.youtube.com/watch?v=qglhryoawZY
😀
jag vet vad jag ska göra i kväll!
😉 (L)
apropå Alla Hjärtans Dag...
http://www.youtube.com/watch?v=qglhryoawZY
😀
jag vet vad jag ska göra i kväll!
😉 (L)
Quote from Funbeat user on 14 February 2009, 16:28Haha, nä deteär "sådan hussesådan hund" här. Liten, smidig, uthållig och envis som faan. 🙂
Firade alla hjärtans dag genom att ta med mamma på ett tufft spinningpass, 60 minuter, och de hade visst "glömt" att lägga in återhämning... Två insturktörer kör
Haha, nä deteär "sådan hussesådan hund" här. Liten, smidig, uthållig och envis som faan. 🙂
Firade alla hjärtans dag genom att ta med mamma på ett tufft spinningpass, 60 minuter, och de hade visst "glömt" att lägga in återhämning... Två insturktörer kör
Quote from Funbeat user on 14 February 2009, 18:37Idag känner jag mig som en typiskt glad singel för att jag slipper vara med om Alla-hjärtans-dag-komersen!
Idag känner jag mig som en typiskt glad singel för att jag slipper vara med om Alla-hjärtans-dag-komersen!
Quote from Jan Lundquist on 14 February 2009, 21:56Jag tycker det är mer hektiskt nu med alla-hjärtan än när jag var i ett förhållande
(L)
Jag tycker det är mer hektiskt nu med alla-hjärtan än när jag var i ett förhållande
(L)
Quote from Funbeat user on 14 February 2009, 22:01Idag känner jag mig typiskt singel eftersom: jag faktiskt hade chansen att få en alla hjärtans dag-dejt med en snygg främling men vågade inte fråga eftersom jag var rädd att få ett nej...
Idag känner jag mig typiskt singel eftersom: jag faktiskt hade chansen att få en alla hjärtans dag-dejt med en snygg främling men vågade inte fråga eftersom jag var rädd att få ett nej...
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 19:27jaha vad kul alla hade det ..
själv så blev det kalla dycker å live musik för mej...(t+)
jaha vad kul alla hade det ..
själv så blev det kalla dycker å live musik för mej...(t+)
Quote from Funbeat user on 21 February 2009, 16:02Känner mig som en typisk singel (Bridget Jones) för att jag skall på parmiddag.....eller alla andra är par men inte jag dårå....(#) Funderar om jag kan ta med mig en ram med foto på lämplig ung man och ställa ramen bredvid mig....hehe....eller så tror fol
Känner mig som en typisk singel (Bridget Jones) för att jag skall på parmiddag.....eller alla andra är par men inte jag dårå....(#) Funderar om jag kan ta med mig en ram med foto på lämplig ung man och ställa ramen bredvid mig....hehe....eller så tror fol
Quote from Funbeat user on 21 February 2009, 16:03...och Jag slår vad om att det är jag som står för underhållningen.....! Men men är man socialt kompetent så är man (V)
...och Jag slår vad om att det är jag som står för underhållningen.....! Men men är man socialt kompetent så är man (V)
Quote from Rasmus Olsson on 21 February 2009, 17:19Petra, tycker inte ett dugg synd om dig. Det finns massa killar som garanterat skulle ställa upp för dig i din penibla situation. (H:)
Petra, tycker inte ett dugg synd om dig. Det finns massa killar som garanterat skulle ställa upp för dig i din penibla situation. (H:)
Quote from Funbeat user on 21 February 2009, 17:31Petra, ja men det är ju därför man är inbjuden som det 5e hjulet ju! För att någon ska kunna uttala sig och vara rolig! 😉
Petra, ja men det är ju därför man är inbjuden som det 5e hjulet ju! För att någon ska kunna uttala sig och vara rolig! 😉