Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

apropå Alla Hjärtans Dag...

http://www.youtube.com/watch?v=qglhryoawZY

😀

jag vet vad jag ska göra i kväll!
😉 (L)

Haha, nä deteär "sådan hussesådan hund" här. Liten, smidig, uthållig och envis som faan. 🙂

Firade alla hjärtans dag genom att ta med mamma på ett tufft spinningpass, 60 minuter, och de hade visst "glömt" att lägga in återhämning... Två insturktörer kör

Idag känner jag mig som en typiskt glad singel för att jag slipper vara med om Alla-hjärtans-dag-komersen!

Jag tycker det är mer hektiskt nu med alla-hjärtan än när jag var i ett förhållande

(L)

Idag känner jag mig typiskt singel eftersom: jag faktiskt hade chansen att få en alla hjärtans dag-dejt med en snygg främling men vågade inte fråga eftersom jag var rädd att få ett nej...

jaha vad kul alla hade det ..
själv så blev det kalla dycker å live musik för mej...(t+)

Känner mig som en typisk singel (Bridget Jones) för att jag skall på parmiddag.....eller alla andra är par men inte jag dårå....(#) Funderar om jag kan ta med mig en ram med foto på lämplig ung man och ställa ramen bredvid mig....hehe....eller så tror fol

...och Jag slår vad om att det är jag som står för underhållningen.....! Men men är man socialt kompetent så är man (V)

Petra, tycker inte ett dugg synd om dig. Det finns massa killar som garanterat skulle ställa upp för dig i din penibla situation. (H:)

Petra, ja men det är ju därför man är inbjuden som det 5e hjulet ju! För att någon ska kunna uttala sig och vara rolig! 😉