Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 18:00Det är liksom lite mer kvalité på sömnen om man slipper trängas med någon 🙂
Det är liksom lite mer kvalité på sömnen om man slipper trängas med någon 🙂
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 19:09äsch, det är ju mycket myyyysigare att trängas lite. Annars får man väl köpa en bredare säng så får alla plats 😉
äsch, det är ju mycket myyyysigare att trängas lite. Annars får man väl köpa en bredare säng så får alla plats 😉
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 21:45Alla....?
Är man 2 kallas det båda.
Vem mer i sängen? 😉
Alla....?
Är man 2 kallas det båda.
Vem mer i sängen? 😉
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 22:02Hundarna såklart 🙂 Fast då hjälper det inte med bredare säng har jag upptäckt. Man får inte plats i alla fall...
Hundarna såklart 🙂 Fast då hjälper det inte med bredare säng har jag upptäckt. Man får inte plats i alla fall...
Quote from Rasmus Olsson on 3 March 2009, 22:04Hundar i sängen... nu gick min vilda fantasi igång...
Hundar i sängen... nu gick min vilda fantasi igång...
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 22:25Haha, näfyyy.. Men vem ska man annars sova sked med, om man nu är så illa tvungen?
Haha, näfyyy.. Men vem ska man annars sova sked med, om man nu är så illa tvungen?
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 22:32Mig 😉
Mig 😉
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 23:13Frippe, kön börjar LÅÅÅNGT där borta till vänster!
Frippe, kön börjar LÅÅÅNGT där borta till vänster!
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 23:21Hahaha 😛
Ni får vänta till efter lördag, sen får vi se 🙂
Hahaha 😛
Ni får vänta till efter lördag, sen får vi se 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 4 March 2009, 06:55Vad händer på lördag?
Vad händer på lördag?