Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

Idag känner jag mig typiskt singel för att jag inte har ett skit att göra mer idag, hade man inte varit singel så hade man kunnat brassa mat tillsammans med sin kära, varit ute på stan å glott med sin kära... jaja, man kanske vänjer sig tillslut vid singe

för att jag har haft en dag på lekplatsen och spanat in alla mammor där. *ler*

För idag har jag nått kul som jag vill dela med någon och det suger och inte kunna ringa å skrika av glädje. Fast å andra sidan så spar jag ju en person från att få hörselskador så det är ju positivt.

Dela det med oss istället då? Delad glädje är dubbel glädje sägs det ju, så mångdelad glädje måste ju va mångdubbel glädje?

patric, spotta ut det! 🙂 Du kan inte bara säga så utan att säga något mera.

De e ju därför vi finns här, för varann eller när de inte finns nån annan vid vår sida? (t+)

Jag skall lämna Stockholm för sköna Värmland. Iof bara på prov för att se om det funkar med veckopendling men bättre än att bo på heltid i stockholm 😉

Värmland? Vad är det för jobb du fått då?

Har kvar mitt jobb i Stockholm och veckopendlar mellan bara. Det är ju en bra start för att lämna staden om jag väljer att göra det. Det är för lite snö och berg i Stockholm för min smak.

Det är framför allt aaaalldeles för många Stockholmare för att man ska trivas riktigt bra i den stan 😛