Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 21:32Dra inga förhastade slutsatser om varför katten blänger.
En gång efter Umemaran tyckte syrrans katter att mina svettiga tävlingskläder var skitmysiga att ligga och mysa i där de låg på en stol (eller väska eller nåt) i hallen.
Dra inga förhastade slutsatser om varför katten blänger.
En gång efter Umemaran tyckte syrrans katter att mina svettiga tävlingskläder var skitmysiga att ligga och mysa i där de låg på en stol (eller väska eller nåt) i hallen.
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 21:35Garanterat för att de fällde just då! Aldrig annars är det så kul att gnida, rulla eller skaka sig vid husses kläder.
Garanterat för att de fällde just då! Aldrig annars är det så kul att gnida, rulla eller skaka sig vid husses kläder.
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 21:36Det är någonting med katter och svettiga/använda kläder... Träningskläderna hänger jag jämt upp på tamburmajoren på tork, men på kvällen när jag går och lägger mig brukar jag slänga strumpor, trosor och bh på golvet. Och på dessa plagg brukar sedan en av
Det är någonting med katter och svettiga/använda kläder... Träningskläderna hänger jag jämt upp på tamburmajoren på tork, men på kvällen när jag går och lägger mig brukar jag slänga strumpor, trosor och bh på golvet. Och på dessa plagg brukar sedan en av
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 21:40Man måste nog vara katt för att komma undan med det... 😉
Man måste nog vara katt för att komma undan med det... 😉
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 21:41Jadu, dom drar väl sig till kroppsdofter kort å gott... precis som en del människor, vissa doftar gott, andra inte...
Jadu, dom drar väl sig till kroppsdofter kort å gott... precis som en del människor, vissa doftar gott, andra inte...
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 22:40För att jag har suttit och kikat lite på spraydate... Hm, blev lite skeptisk till det hela genom att kika på presentationerna, men det kanske gömmer sig några guldkorn där med?! Någon som har positiva erfarenheter av spraydate, eller finns det vettigare s
För att jag har suttit och kikat lite på spraydate... Hm, blev lite skeptisk till det hela genom att kika på presentationerna, men det kanske gömmer sig några guldkorn där med?! Någon som har positiva erfarenheter av spraydate, eller finns det vettigare s
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 22:43Har varit ute i dom "svängarna" tidigare, inget för mig dock. Kan tipsa om en del här. Spray Date (som du själv sa) MSN Dating, Match.com och Mötesplatsen, nån annan kan säkert fler... 🙂
Har varit ute i dom "svängarna" tidigare, inget för mig dock. Kan tipsa om en del här. Spray Date (som du själv sa) MSN Dating, Match.com och Mötesplatsen, nån annan kan säkert fler... 🙂
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 22:44Träffade mitt ex på SD o det funkade fint i 3 år, mindre bra sista 6 månaderna men det är som det är. Så visst finns det hopp. Nu tänker jag invänta den dagen när det bara händer. Om aldrig så är det så.
Träffade mitt ex på SD o det funkade fint i 3 år, mindre bra sista 6 månaderna men det är som det är. Så visst finns det hopp. Nu tänker jag invänta den dagen när det bara händer. Om aldrig så är det så.
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 22:48Det att jag sa att det inte var något för mig betyder inte att det inte är något för DIG *ler* Finns säkert dom som träffar "den rätta" genom datingsidor, jag är bara skeptisk till det hela, har aldrig träffat någon med avsikt faktiskt, utan det har blivi
Det att jag sa att det inte var något för mig betyder inte att det inte är något för DIG *ler* Finns säkert dom som träffar "den rätta" genom datingsidor, jag är bara skeptisk till det hela, har aldrig träffat någon med avsikt faktiskt, utan det har blivi
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 22:56Yep, it has happened before and it will happen again... just relax and wait! 😉
Yep, it has happened before and it will happen again... just relax and wait! 😉