Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 19:42Oj! Vad har gosedjuren gjort dig för ont?
Jo siter som Funbeat och Facebook är ju mycket roligare än vilken dejtingsajt som helst, för här finns ju folk som svarar när man skriver något. 😉
Fast några dejter leder det väl knappast till (Facebook har lik
Oj! Vad har gosedjuren gjort dig för ont?
Jo siter som Funbeat och Facebook är ju mycket roligare än vilken dejtingsajt som helst, för här finns ju folk som svarar när man skriver något. 😉
Fast några dejter leder det väl knappast till (Facebook har lik
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 20:00Åsa: Nej hundra meddelanden från okända gubbar låter inte heller så himla skoj.
Jari: Själv litar jag inte på att slumpen skall fixa mig en charmig flickvän, men samtidigt går det ju inte att fixa helt på egen hand heller, så jag försöker väl snarare hj
Åsa: Nej hundra meddelanden från okända gubbar låter inte heller så himla skoj.
Jari: Själv litar jag inte på att slumpen skall fixa mig en charmig flickvän, men samtidigt går det ju inte att fixa helt på egen hand heller, så jag försöker väl snarare hj
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 20:02Hehe, funbeat får gå ut och marknadsföra sig som en dejtingsajt också då, parallellt med träningen. Så kan man få regga sina dejter som aktiviteter och sätta betyg/intensitet på dem. Även koppla ihop dejtingplats mha av kartan, klädsel genom utrustning, s
Hehe, funbeat får gå ut och marknadsföra sig som en dejtingsajt också då, parallellt med träningen. Så kan man få regga sina dejter som aktiviteter och sätta betyg/intensitet på dem. Även koppla ihop dejtingplats mha av kartan, klädsel genom utrustning, s
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 20:36Anders, riktigt häftig idé (t+) 😀
Anders, riktigt häftig idé (t+) 😀
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 21:05Niklas:
Japp, alla gör vi på vårat sätt, inget sätt är ju fel 🙂 Själv känner jag bara att jag kört huvet i väggen för många gånger, träffat fel tjejer som jag absolut inte passat ihop med... så nu skiter jag i "att leta" utan låter dom "leta upp" mig i
Niklas:
Japp, alla gör vi på vårat sätt, inget sätt är ju fel 🙂 Själv känner jag bara att jag kört huvet i väggen för många gånger, träffat fel tjejer som jag absolut inte passat ihop med... så nu skiter jag i "att leta" utan låter dom "leta upp" mig i
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 21:12Nja, alltså.. För min del hade gosedjuren gärna fått fortsätta vara hela, men mina hundar har en liten förkärlek för att öppna dem, dra ut luddet tuss för tuss, få tag i pipgrejen och sen är det roliga över 🙂
Nja, alltså.. För min del hade gosedjuren gärna fått fortsätta vara hela, men mina hundar har en liten förkärlek för att öppna dem, dra ut luddet tuss för tuss, få tag i pipgrejen och sen är det roliga över 🙂
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 21:22Anders: låter ju jättebra med funbeat som dejtingsite;) Tänk vad praktiskt när du inte behöver fundera på vad dejten tyckte om dig, utan istället kan gå in och läsa vilket betyg du fick!
Anders: låter ju jättebra med funbeat som dejtingsite;) Tänk vad praktiskt när du inte behöver fundera på vad dejten tyckte om dig, utan istället kan gå in och läsa vilket betyg du fick!
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 21:24och förresten... Idag känner jag mig typiskt singel för att jag just har smällt i mig 500 g jordgubbar själv. Singellivet har sina fördelar!
och förresten... Idag känner jag mig typiskt singel för att jag just har smällt i mig 500 g jordgubbar själv. Singellivet har sina fördelar!
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 22:32Hehe, vi får be Olle lägga till Dejt som aktivitet, och sen är de bara att sätta igång här i singelforumet. 😉
Eller helt enkelt ha dejter som är någon av de existerande aktiviteterna...
Hehe, vi får be Olle lägga till Dejt som aktivitet, och sen är de bara att sätta igång här i singelforumet. 😉
Eller helt enkelt ha dejter som är någon av de existerande aktiviteterna...
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 22:39Sofia! haha! precis så gör min hund Maya också....tuss för tuss för tuss.....!
Sofia! haha! precis så gör min hund Maya också....tuss för tuss för tuss.....!