Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 22:05Hehe, men ärligt talat. Det värsta jag vet är folk som skickar ett meddelande med frågan: "Jaha, vem är du då?"
Men va faan liksom.. Finns det INGET annat att fråga? Var ska man börja liksom? Jag blir så trött så jag orkar inte ens bry mig.
Nä, säg va s
Hehe, men ärligt talat. Det värsta jag vet är folk som skickar ett meddelande med frågan: "Jaha, vem är du då?"
Men va faan liksom.. Finns det INGET annat att fråga? Var ska man börja liksom? Jag blir så trött så jag orkar inte ens bry mig.
Nä, säg va s
Quote from Rasmus Olsson on 15 April 2009, 22:06Är det bättre med dumfrågan "är du kåt" från en totalt okänd människa?
Är det bättre med dumfrågan "är du kåt" från en totalt okänd människa?
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 22:09Har de såpass dålig fantasi att bara "Vem är du då?" och "Är du kåt?" pluppar upp i hjärnan på dem så är det nog inget att ösla tid på heller
Har de såpass dålig fantasi att bara "Vem är du då?" och "Är du kåt?" pluppar upp i hjärnan på dem så är det nog inget att ösla tid på heller
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 22:17Magnus // Det är det positiva 😉 3 av mina bebisar står i vardagsrummet varav en ska få service på fredag kväll
Magnus // Det är det positiva 😉 3 av mina bebisar står i vardagsrummet varav en ska få service på fredag kväll
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 22:20Min cykel behöver oxå servas...när kan jag komma förbi?
Min cykel behöver oxå servas...när kan jag komma förbi?
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 22:22Stackare, ni lever ett hårt liv tjejer... 😉
Uppenbarligen funkar det, eller gör det det... eftersom det fortsätts med det.
Vilket kan ge den mindre smickrande (förhastade) slutsatsen att hela det manliga släktet inte avancerar logiskt/intellektuellt. (#
Stackare, ni lever ett hårt liv tjejer... 😉
Uppenbarligen funkar det, eller gör det det... eftersom det fortsätts med det.
Vilket kan ge den mindre smickrande (förhastade) slutsatsen att hela det manliga släktet inte avancerar logiskt/intellektuellt. (#
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 22:23Anna, har en lucka nu. 😉
Anna, har en lucka nu. 😉
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 22:31Magnus, du verkar vara bra på så mkt *ler förtjust*
Magnus, du verkar vara bra på så mkt *ler förtjust*
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 22:50Just nu känner jag mig typiskt singel för att jag inte har nån att berätta för.
Jag har sålt min kraschade gigg, och fick det jag begärde utan något prut.
Jag saknar nån att dela det med ju...:-(
Just nu känner jag mig typiskt singel för att jag inte har nån att berätta för.
Jag har sålt min kraschade gigg, och fick det jag begärde utan något prut.
Jag saknar nån att dela det med ju...:-(
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 22:51Fast då kanske du varit tvungen att dela med dig av pengarna?
Fast då kanske du varit tvungen att dela med dig av pengarna?