Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 22:55🙂 Skulle ju vara den biten då.....
Nu betalade ju den här föräljningen mina nya balkongmöbler och förra helgens partajande 🙂Sen så saknar jag faktiskt nån att vakna upp bredvid...
🙂 Skulle ju vara den biten då.....
Nu betalade ju den här föräljningen mina nya balkongmöbler och förra helgens partajande 🙂
Sen så saknar jag faktiskt nån att vakna upp bredvid...
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 23:02Jo, det är ett minus. Hunden bara gnäller så fort den ser att jag är vaken, då ska det helst hända nåt kul. Hon har inte fattat att jag inte är kul när jag vaknar 6 på morgonen
Jo, det är ett minus. Hunden bara gnäller så fort den ser att jag är vaken, då ska det helst hända nåt kul. Hon har inte fattat att jag inte är kul när jag vaknar 6 på morgonen
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 23:05Kan tro det. Inte så kul att bli väckt så tidigt alla gånger. Tack o lov inte skaffat några husdjur. Bara en häst, men den brukar inte väcka mig på morgonen. 🙂
Kan tro det. Inte så kul att bli väckt så tidigt alla gånger. Tack o lov inte skaffat några husdjur. Bara en häst, men den brukar inte väcka mig på morgonen. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 00:15Sofia: "Vem är du då?"-typ-av-frågor har jag själv ställt några gånger, men då har det alltid varit en relativt kreativ och innehållsrik fras jämfört med vad damen själv förmått presentera på sin sida;), och i situationer där jag tyckt ungefär att nu har
Sofia: "Vem är du då?"-typ-av-frågor har jag själv ställt några gånger, men då har det alltid varit en relativt kreativ och innehållsrik fras jämfört med vad damen själv förmått presentera på sin sida;), och i situationer där jag tyckt ungefär att nu har
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 10:39sofia (t+) jag håller med dig och lite dig också Niklas 🙂
sofia (t+) jag håller med dig och lite dig också Niklas 🙂
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 13:54Seriöst? Svarar folk inte?
Jag tycker att det är roligt att folk bryr sig tillräckligt för att ta sig tid att skriva till mig, att det blir självklart med en respons för att visa att man uppskattade gesten. (men ta mej fasen inte när det kommer ett medde
Seriöst? Svarar folk inte?
Jag tycker att det är roligt att folk bryr sig tillräckligt för att ta sig tid att skriva till mig, att det blir självklart med en respons för att visa att man uppskattade gesten. (men ta mej fasen inte när det kommer ett medde
Quote from Rasmus Olsson on 16 April 2009, 13:56Var ligger Grästorp?
Var ligger Grästorp?
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 17:04Haha, det vet du mycket väl gamle man 😛
Haha, det vet du mycket väl gamle man 😛
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 18:22Jo det vet väl alla efter att Gessle skrev en sång om det. Hur var det nu den gick...?
* Plockar fram gitarren, plektrumet (ur plånboken såklart), drar mina fyra ackord, skrålar glatt och inväntar responsen från damerna *
Na-na-na-na, na-na-na-na, na-n
Jo det vet väl alla efter att Gessle skrev en sång om det. Hur var det nu den gick...?
* Plockar fram gitarren, plektrumet (ur plånboken såklart), drar mina fyra ackord, skrålar glatt och inväntar responsen från damerna *
Na-na-na-na, na-na-na-na, na-n
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 20:21Gessle är den mest överskattade artisten i världshistorien. Tillsammans med Lasse Lindh och Lars Winnerbäck *ryser*
Gessle är den mest överskattade artisten i världshistorien. Tillsammans med Lasse Lindh och Lars Winnerbäck *ryser*