Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

🙂 Skulle ju vara den biten då.....
Nu betalade ju den här föräljningen mina nya balkongmöbler och förra helgens partajande 🙂

Sen så saknar jag faktiskt nån att vakna upp bredvid...

Jo, det är ett minus. Hunden bara gnäller så fort den ser att jag är vaken, då ska det helst hända nåt kul. Hon har inte fattat att jag inte är kul när jag vaknar 6 på morgonen

Kan tro det. Inte så kul att bli väckt så tidigt alla gånger. Tack o lov inte skaffat några husdjur. Bara en häst, men den brukar inte väcka mig på morgonen. 🙂

Sofia: "Vem är du då?"-typ-av-frågor har jag själv ställt några gånger, men då har det alltid varit en relativt kreativ och innehållsrik fras jämfört med vad damen själv förmått presentera på sin sida;), och i situationer där jag tyckt ungefär att nu har

sofia (t+) jag håller med dig och lite dig också Niklas 🙂

Seriöst? Svarar folk inte?
Jag tycker att det är roligt att folk bryr sig tillräckligt för att ta sig tid att skriva till mig, att det blir självklart med en respons för att visa att man uppskattade gesten. (men ta mej fasen inte när det kommer ett medde

Var ligger Grästorp?

Haha, det vet du mycket väl gamle man 😛

Jo det vet väl alla efter att Gessle skrev en sång om det. Hur var det nu den gick...?

* Plockar fram gitarren, plektrumet (ur plånboken såklart), drar mina fyra ackord, skrålar glatt och inväntar responsen från damerna *

Na-na-na-na, na-na-na-na, na-n

Gessle är den mest överskattade artisten i världshistorien. Tillsammans med Lasse Lindh och Lars Winnerbäck *ryser*