Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 09:58Magnus// Bor granne med cykelhandlaren så en öl eller två garanterar felfria växlar.
Magnus// Bor granne med cykelhandlaren så en öl eller två garanterar felfria växlar.
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 10:27*hehe* ...man skall välja sina grannar med omsorg... 😉 klockrent ju
*hehe* ...man skall välja sina grannar med omsorg... 😉 klockrent ju
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 11:07Ja, de framgick ju kanske inte klart att jag riktigt NJUTER av att ha det så! (L)
Ja, de framgick ju kanske inte klart att jag riktigt NJUTER av att ha det så! (L)
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 11:12Den glatt leendes smileyn i slutet var vilseledande
Den glatt leendes smileyn i slutet var vilseledande
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 11:14ja tydligen... trodde de va ett tydliggörande jag 😀
ja tydligen... trodde de va ett tydliggörande jag 😀
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 17:27Mmmmmjaaa kanske? Är i Narvik och jobbar. Ja inte bara jobbar. Idag drog jag på löparskorna och avverkade 33,91 km och +/-1900 höjdmeter, varav drygt hälften på hårt pistad snö (rätt skönt att springa på:-)), vilket tog 4 h 18 min och inte en enda gång i
Mmmmmjaaa kanske? Är i Narvik och jobbar. Ja inte bara jobbar. Idag drog jag på löparskorna och avverkade 33,91 km och +/-1900 höjdmeter, varav drygt hälften på hårt pistad snö (rätt skönt att springa på:-)), vilket tog 4 h 18 min och inte en enda gång i
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 09:36Niklas. Du är skvatt galen.
Niklas. Du är skvatt galen.
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 09:38Sabba för honom nu...då vet han inte att han är singel...du är helt normal Niklas...du gör somalla andra! Tar en jogging tur då och då...
Sabba för honom nu...då vet han inte att han är singel...du är helt normal Niklas...du gör somalla andra! Tar en jogging tur då och då...
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 11:18Äh, han är skvatt galen. Å andra sidan är vi det också. Så han är bland likasinnade helt enkelt.
Äh, han är skvatt galen. Å andra sidan är vi det också. Så han är bland likasinnade helt enkelt.
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 11:53De e ju det som e så underbart ÄNTLIGEN någon som förstår en....
De e ju det som e så underbart ÄNTLIGEN någon som förstår en....